وقتی خلیایان رفت تأیید شد!
تابناک:شاید یکی از بردهایی که سپاهان در آغاز تمرینات این فصل داشت دوری از حاشیه ها و شایعات بود، مصدایقی مثل نداشتن بمب خبری و بی سر و صدا تمرین کردن سبب شد تا به این تیم لقب مرموز ترین مدافع عنوان قهرمانی داده شود، مسئله ای که شاید خود یک حاشیه و شایعه باشد.
کد خبر: ۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 30 July 2015

شاید یکی از بردهایی که سپاهان در آغاز تمرینات این فصل داشت دوری از حاشیه ها و شایعات بود، مصدایقی مثل نداشتن بمب خبری و بی سر و صدا تمرین کردن سبب شد تا به این تیم لقب مرموز ترین مدافع عنوان قهرمانی داده شود، مسئله ای که شاید خود یک حاشیه و شایعه باشد.

درست چند روز پس از اتمام تمرینات طلایی پوشان در ترکیه بود که یکی از رسانه ها به نقل از یک منبع آگاه مطرح کرد که در اردو سپاهان در ترکیه اختلافی بین چند بازیکن پیش آمده و این اختلافات سبب دعوای این بازیکنان شده است.

درست چند ساعت بعد از انتشار این خبر مدیران باشگاه سپاهان این مسئله را رد کردند، اما خبرها حاکی از این بود که این بار اختلافات درون بدنه تیم است و این مسئله صحت دارد.

یکی از بهترین کسانی که می تواند به این موضوع پاسخ دهد و درباره اختلافات درونی و تأثیر آن بر شرایط سپاهان نظر دهد، حسین فرکی، با اخلاق ترین و برترین مربی باشگاهی ایران است.

وی در نخستین کنفرانس خبری فصل ۹۴-۹۵ در پاسخ به سوال خبرنگار میدان درباره این اختلافات گفت: بزرگنمایی این مسئله کار رسانه ها بوده وگرنه، چنین اتفاقاتی در شرایط تیم طبیعی است.

فرکی ادامه داد: با توجه به فشارهایی که در تیم وجود دارد و سختی تمرینات، امکان به وجود آمدن درگیری لفظی، نشان دادن علامتی با دست یا چیزهای دیگر وجود دارد اما نمی توان از این چیزها به اختلاف تعبیر کرد.

فرکی تأکید داشت: در تمرینات ترکیه بین دو بازیکن درگیری پیش آمد که در همان زمین و سر میز شام بر طرف شد و ما نیز منبعی که خبر را بیرون داده بود را یافته و سپس تذکرات لازم را به وی دادیم.

البته حتی اگر این مسئله نیز ختم به خیر شده باشد، مسائل دیگری در تمرینات و درون بدنه تیم وجود دارد که خبر از برخی نارفیقی ها در سپاهان می دهد!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار