مدیرعامل باشگاه ذوب‌آ‌هن مطرح کرد؛
تابناک: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آ‌هن گفت: به هیچ وجه با آغاز رقابت‌های لیگ برتر در خارج از زمانی که سازمان لیگ برتر عنوان کرده، موافق نیستیم.
کد خبر: ۶۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 20 July 2015
به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، سعید آذری اظهار داشت: متاسفانه ظرف چند روز اخیر خبرهائی به گوش رسیده که بار دیگر به شان لیگ برتر ایران به عنوان لیگی که در راستای حرفه‌ای شدن گام بر می‌دارد،خدشه وارد می‌کند.

وی افزود: با اینکه تیم ذوب‌آهن به همراه نفت تهران آخرین تیمی بوده که فصل گذشته را به پایان رساند، بلافاصله برنامه‌های خود را سازماندهی کرده تا بتواند خودش را برای شروع لیگ در زمانی که سازمان لیگ برتر تعیین کرده، آماده کند و با وجود وقت کمتری که داشت تمام توانش را به کار گرفته تا از سایر تیم‌های لیگ برتر عقب نماند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آ‌هن بیان کرد: جلسات متعددی برگزار کرده تا بتوانیم تیم را به خوبی ببندیم و از طرفی اردوی تمرینی خوبی در ایران و ترکیه برگزار کردیم تا در موعد مقرر آماده حضور در لیگ برتر شویم، که خبرهائی مبنی بر تعویق و فشارهائی برای شروع دیرتر از موعد لیگ برتر ما را نگران می‌سازد.

وی تصریح کرد:به عنوان باشگاهی که سعی کرده برنامه‌مدار حرکت کند، به هیچ وجه با شروع همراه با تعویق لیگ برتر موافق نبوده و تیم‌هایی که به زمان اعلام شده توسط سازمان لیگ احترام گذاشته، نباید قربانی سایر تیم‌ها که دوست دارند با فشار به سازمان لیگ، شروع مسابقات را به تعویق بیندازند، شوند.

آذری گفت: بحث من فقط بحث آماده بودن یا نبودن تیمها نبوده،‌ موضوع نظم برگزاری مسابقات بوده که نباید دائم دست‌خوش سلائق شود، شک نکنید که این تغییر زمان‌ها به روند حرفه‌ای شدن فوتبال ضربه وارد کرده و این موضوع به هیچ وجه به صلاح فوتبال نیست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار