پیش بازی ذوب آهن - سپاهان
تابناک: تیم های سپاهان و ذوب آهن هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در شهرآورد پنجاه و سوم اصفهان ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 18 February 2015
به گزارش تابناک، تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در شهرآورد پنجاه و سوم اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

سپاهان در صدر جدول با نفت تهران، استقلال، فولاد و تراکتورسازی رقابت تنگاتنگی دارد و همین مسئله باعث می‌شود آنها به ۳ امتیاز هر دیدار از جمله دیدار شهرآورد برابر ذوب آهن نیاز مبرمی داشته باشند. نفت تهران در دیدار هفته بیست و یکم خود برابر پیکان متوقف شد تا فرصت برای سایر مدعیان باشد تا با برد در دیدار این هفته خود را به صدر برسانند. البته چون شرایط امتیازی و حتی تفاضل گلی سپاهان، استقلال و فولاد کاملاً برابر است وضعیت جدول کمی پیچیده می‌شود. بازی‌های نه چندان آسان رقبای سپاهان برابر تیم‌هایی مثل گسترش فولاد و سایپا باعث می‌شود ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن برای سپاهان اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

از سوی ذوب آهن نیز شرایط خوبی دارد و نمی خواهد با شکست در دربی از شرایط مطلوب خود دور شود.

ذوبی‌ها در بازی روز جمعه خود کارلوس سانتوس و مسعود حسن‌زاده دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند اما سپاهان در بازی روز جمعه همه بازیکنان خود را در اختیار دارد.

با توجه به اینکه محرومیت علی احمدی و لوسیانو پریرا نیز در بازی گذشته طی شد، این دو بازیکن نیز می‌توانند در ترکیب تیم سپاهان مقابل ذوب‌آهن بازی کند.

گفتنی است، تیم های سپاهان و ذوب آهن هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در شهرآورد پنجاه و سوم اصفهان ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار