امام جمعه موقت اصفهان:
تابناک: امام جمعه موقت اصفهان گفت: چراغ انقلاب با کشتن بهشتی‌ها خاموش نمی‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در بیان ابعاد شخصیتی شهید بهشتی اظهار کرد: بهترین و جامع‌ترین تعریف در ارتباط با معرفی شخصیت شهید بهشتی همان جملاتی است که امام (ره) در مورد ایشان گفتند که بهشتی یک امت بود.

وی ادامه داد: این تعبیری است که خداوند در مورد حضرت ابراهیم به کار برده که پیام بسیار والایی دارد.

امام جمعه موقت اصفهان به جمله امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: جمله دیگری از زبان امام (ره) در توصیف این شخصیت بزرگ آورده شده که بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان بود.

وی تصریح کرد: دشمنان ما مهره‌های ارزشمند انقلابی را به خوبی شناخته بودند و در صدد بودند افرادی که در آینده راه را برای استکبار جهانی تنگ می‌کنند، از میان بردارند.

میردامادی با اشاره به اقدامات خرابکارانه دشمن در اوایل انقلاب گفت: ترور رهبر معظم انقلاب و قصد کودتا برای بمباران جماران و واقعه 7 تیر که 72 نفر از بهترین یاران انقلاب را به خاک و خون کشید، از جمله اقدامات نابخشودنی دشمنان انقلاب است، آنها گمان کردند چراغ انقلاب با کشتن بهشتی‌ها خاموش می‌شود، اما هرگز اینگونه نخواهد شد.

وی با اشاره به تفکر ساختار تشکیلاتی شهید بهشتی عنوان کرد: ایشان بر این اعتقاد بودند که باید کار تشکیلاتی کرد و این تفکر بر گرفته از قرآن است چرا که در نخستین روزهای بعد از شکل‌گیری اسلام، پیامبر (ص) نماز جمعه برگزار کردند و آیه‌ای در این ارتباط نازل شد.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: شهید بهشتی اعتقاد داشت که حزب جمهوری باید تقویت شود و افراد شایسته سر کار بیایند و سرنوشت کشور را تعیین کنند و قدرتی متحد در مقابل دشمنان باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار