نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه:
تابناک: نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه گزبرخوار با مشکل کمبود آب مواجه است، گفت:‌ مسئولان باید به این شهر ‌بیش از گذشته توجه کنند‌ چرا که این مشکل در ‌تابستان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۴۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 29 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین‌علی حاجی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی بهار گزبرخوار خطاب به استاندار اصفهان، اظهار کرد: تقاضا دارم که به مشکل آب و کمبود آن در منطقه گزبرخوار بیش از گذشته توجه کنید، چراکه این مشکل در فصل تابستان تشدید می‌شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه در شورای عالی آب و شورای مدیریت حوزه، بحث سهم آب استان چهارمحال و بختیاری مشخص شده است، گفت: هنوز مردم و کشاورزان این منطقه نگران و بلاتکلیف هستند.

وی در ادامه با اشاره به مشکل فاضلاب در کوچه‌های این شهر گفت: در حال حاضر حدود 65 درصد پروژه فاضلاب این شهر اجرا شده، اما هنوز در تعدادی از کوچه‌های شهر گزبرخوار شبکه‌های فاضلاب کشیده نشده است.

حاجی تصریح کرد: انتظار داریم که این مشکل با مشارکت شهرداری در خرید پساب با همکاری شرکت آب و فاضلاب در قالب مشارکتی رفع شود، چرا که معتقدیم تمام مردم محله‌ها در نقاط مختلف شهر حق استفاده از بهترین امکانات را دارند.

وی اضافه کرد: ما در مجلس شورای اسلامی همه تلاش خود را برای برطرف کردن نیازهای مردم این منطقه کرده‌ایم تا کسی کمبودی احساس نکند و امیدواریم با عنایت ویژه استاندار اصفهان تمام این مشکلات برطرف شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار