تابناک: حسین فرکی، مربی با اخلاقی است که برای دومین سال متوالی تیمش جام قهرمانی را بالای سر برد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به نام خود زد. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که سپاهان در این شرایط قهرمان شود و بتواند با وجود تیم های نفت تهران و تراکتورسازی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
کد خبر: ۳۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 17 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از میدان نیوز، حسین فرکی، مربی با اخلاقی است که برای دومین سال متوالی تیمش جام قهرمانی را بالای سر برد و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به نام خود زد. شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که سپاهان در این شرایط قهرمان شود و بتواند با وجود تیم های نفت تهران و تراکتورسازی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

البته شاید قهرمانی از همان روزهای نخست برای فرکی نیز غیرقابل باور بود، چراکه با وجود اینکه ساختار این تیم بد نبود اما با وجود جدایی بازیکنان سرباز این تیم، فرکی مهره های زیادی برای بازی دادن نداشت. این مسئله در حالی بود که هواداران این تیم نیز قول ابتدای فصل کرانچار مبنی بر قهرمانی در یک جام را فراموش نکرده بودند و از همین رو فقط قهرمانی در یک جام برایشان مهم بود. حذف سپاهان از جام حذفی برای هواداران این تیم به معنای این بود که تنها قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است که می تواند آن ها را به هدف خود برساند.

هفته ها می گذشت و هواداران طلایی پوشان به این امید به ورزشگاه می آمدند تا کسب نتایج خوب را از تیمشان ببینند و سرانجام قهرمانی لیگ را جشن بگیرند. اما مشکل اینجا بود که این اتفاق در زبان آسان بود، چرا که تیم ها به راحتی امتیاز نمی دادند و حتی تیم های ته جدولی هم برای سپاهان خط و نشان می کشیدند و به اصطلاح راحت امتیاز نمی دادند. نمونه این نتایج دیدار سپاهان با ملوان و صبای قم بود، دیدار هایی که هر دو منجر به شکست سپاهان شد، شکست هایی که علاوه بر از دست دادن امتیاز صدای هواداران این تیم را هم در آورده بود چرا که آن ها انتظار نداشتند، تیمشان برابر این تیم های پایین جدولی امتیاز از دست دهد و از همین رو فریادهای حیا کن، رها کن از سکو های سپاهان آغاز شد.

سکوهای ورزشگاه فولادشهر در این هفته های سخت تنها یک شعار عجیب داشت، "فرکی حیا کن سپاهان را رها کن” شعارهایی که نشان از عدم رضایت سپاهانی ها از عملکرد تیمشان بود.روند ناکامی سپاهانی ها در دیدار با تراکتورسازی تبریز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی،‌ شکسته شد. سپاهان که در نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱بر ۰ از حریف خود شکست خورده بود در دقایق پایانی مسابقه توانست با ۲ گل از حریف جلو بیفتد و امید قهرمانی را در دل هوادارانش زنده نگه دارد.

با وجود تمام این مباحث هفته های پایانی موتور سپاهانی ها گرم شده بود و حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر می گذاشتند اما این مسئله نتوانست کاری از پیش ببرد و سرانجام قهرمانی سپاهان به بازی نفت و تراکتور گره خورد. سپاهان در صورتی قهرمان می شد که تراکتور و نفت مساوی کنند. این اتفاق غیرقابل پیش بینی رخ داد و طلایی پوشان اصفهانی در روزی که هیچکس فکرش را نمی کرد، تراکتور و نفت به تساوی ۳ بر ۳ برسند، سپاهان قهرمان لیگ برتر شد و فرکی امسال با سپاهان قهرمانی خود را جشن گرفت.

نکته قابل توجه اینجاست که در حال حاضر با وجود این که فرکی با سپاهان قرارداد دارد، و قرار است در اصفهان بماند، هواداران سپاهان از او چه می خواهند؟ سوال قابل توجه اینجاست؛ آن ها که با تشویق فرکی در جشن قهرمانی ثابت کردند فراموش کار هستند و از سوی دیگر با شعارهای تند علیه کرانچار ثابت کردند که نتیجه برایشان اهمیت بسیاری دارد، آنقدر که حتی حاضراند به درب خانه مربی بروند و از او بخواهند که از تیمشان برود، در فصل آینده از فرکی چه انتظاری دارند؟

یادداشت: رضا عباسی زاده


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار