امام جمعه داران:
تابناک: امام جمعه داران از حل مشکل آب منطقه فریدن با انتقال آب از خروجی چشمه لنگان به این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ 12 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی در رابطه با مشکل آب فریدن اظهار کرد: به دنبال پیگیری مشکلات و مسائل شهرستان فریدن جلسه‌ای با حضور استاندار به همراه فرماندار فریدن و مسئولان آب شهری، روستایی و منطقه‌ای تشکیل شد.

وی افزود: پس از بحث و گفت‌وگو مقرر شد مسئولان آب منطقه‌ای، شهری و روستایی مطالعات کامل انتقال آب از منابع پایدار مانند خروجی چشمه لنگان به فریدن را انجام داده و در راستای اجرا کردن آن طرح لازم را آماده کنند.

امام جمعه داران در ادامه با بیان اینکه استاندار قول حل و پیگیری هرگونه مشکل در این زمینه را داد، یادآور شد: استاندار همچنین قول داد اگر برای مجوزات لازم مشکلی پیش آمد آنها را پیگیری کرده و مجوز لازم برای انتقال آب از منابع پایدار مانند خروجی چشمه لنگان به شهرستان فریدن را آماده کند.

وی با ابراز خرسندی از ردیف اعتبارات تخصیص داده شده در این خصوص از حل این مشکل در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه از آنجایی که ردیف بودجه مالی برای این امر وجود دارد در سال جاری و در نهایت تا سال آینده اجرا شده و اعتبار مناسبی هم برای عملیاتی شدن این طرح در نظر گرفته می‌شود.

سیاوشی در پایان ضمن قدردانی از استاندار اصفهان برای پیگیری این مشکل، عنوان کرد: پیگیری استاندار در راستای اجرایی شدن طرح انتقال آب از خروجی چشمه لنگان به منطقه فریدن و بوئین‌میاندشت گام بزرگی است که امید است به زودی شاهد باز شدن گره این مشکل باشیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار