رئیس مجمع گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: برای جذب گردشگر در فصولی که مراجعه گردشگران به اصفهان کاهش می یابد باید بر روی برگزاری جشنواره های فصلی در اصفهان برنامه ریزی کرد.
کد خبر: ۳۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 02 May 2015

به گزارش تابناک از اصفهان، علی لوافان در جلسه مجمع گردشگری استان با دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان اظهار کرد: مجمع گردشگری یک نهاد بسیار خوب برای همدلی و همزبانی فعالین عرصه صنعت گردشگری است و نقص در هر کدام از بخش‌های صنعت گردشگری کل سفر گردشگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مجمع مکانی است که به منتقدان و صاحبان فکر اجازه می دهد نظرات خود را برای بهبود صنعت گردشگری ارائه داده و پیگیری کنند.

رئیس مجمع گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان گفت: فعالیت علمی درمجمع گردشگری استان اصفهان ،مکمل فعالیت صنفی بخش‌های مختلف گردشگری است و ما برای ادامه و حفظ وضعیت گردشگری استان اصفهان نیازمند مطرح کردن ایده‌های نو و برطرف کردن نقاط ضعف هستیم.

وی با تشریح ظرفیت‌های گردشگری استان اصفهان در تمام زمینه‌ها اظهار کرد: فعالین صنعت گردشگری برای حفظ و استفاده از این ظرفیت‌ها باید به یکدیگر نزدیک شوند و حرف یکدیگر را بشنوند.

لوافان خواستار برنامه‌ریزی دقیق دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان برای فصولی که با کاهش ورود گردشگران روبرو هستیم شد و افزود: برگزاری جشنواره‌های فصلی در اصفهان و همچنین ساماندهی زمان برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی در دستور کار مجمع گردشگری استان اصفهان قرار دارد.

وی خواستار انعقاد تفاهمنامه‌ای ما بین اتحادیه هتل داران، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و مجمع گردشگری برای ساماندهی توزیع سفر در استان اصفهان شد و گفت: شرکت در نمایشگاه‌ها و شناسایی بازارهای جدید نیز باید دردستور کار مجمع گردشگری قرار گیرد.

رئیس هیئت مدیره مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به ضرورت شرکت فعالین صنعت گردشگری در نمایشگاه‌های بین المللی گفت: یکی از تکنیک‌های بازاریابی حضور ترکیبی است، یعنی اینکه ترکیبی از فعالین صنعت گردشگری با یکدیگر در نمایشگاه ها شرکت کنند تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بسته کاملی از خدمات سفر به متقاضیان ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار