قائدی‌ها خبر داد:
تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ۸۵۰ معلم نمونه استان اصفهان همزمان با روز گرامی داشت مقام معلم تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 28 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد حسن قائدی‌ها ضمن تبریک فرارسیدن روز گرامی داشت مقام معلم و با اشاره به برگزاری جشن روز معلم در استان اصفهان اظهار داشت: بر این اساس در این ایام در سراسر استان جشن بزرگداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۸۵۰ معلم در سراسر استان به عنوان معلم نمونه تجلیل خواهند شد، افزود: ۴۵ نفر از این معلمان در سطح استانی و ملی تجلیل خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه با اشاره به ساماندهی نیروهای بدنه آموزش و پرورش استان در سطح اداری و کادر آموزشی اظهار داشت: پس از انجام این بررسی‌ها تعداد نیروی مورد نیاز برای آموزش و پرورش استان اصفهان را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه معلمان استان اصفهان نیز همچون معلمان سراسر کشور دارای مشکلات خاص خود بوده و نسبت به این موضوع انتقاداتی را نیز دارند، ادامه داد: در این راستا تاکنون درخواست‌هایی به اداره کل آموزش و پرورش استان ارایه شده است که ما نیز این درخواست‌ها را به وزارت متبوع اطلاع رسانی کرده‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار