با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان 160 تخت‌خوابی امام‌رضا(ع) همزمان با سفر رئیس جمهور در اصفهان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، صبح روز چهارشنبه با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان 160 تختخوابی بیمارستان جدیدالاحداث امام رضا (ع) افتتاح می‌شود.

همچنین در این سفر هیئت دولت، از ساختمان رادیوتراپی و شیمی‌درمانی الغدیر و نیز چندین پروژه توسعه بیمارستان‌های شهر اصفهان از جمله بیمارستان امین، کاشانی، چمران و الزهراء (س) بازدید می‌کند.

وزیر بهداشت فردا بعد از ظهر سفری را به شهرستان سمیرم داشته و دو خانه بهداشت در سمیرم افتتاح می‌کند و سفری را پس از سمیرم به شهرستان مبارکه داشته وبیمارستان محمد رسول‌الله این شهرستان را افتتاح می‌کند.

جلسه با رؤسا و مدیران بیمارستان‌ها، رؤسای بیمارستان‌های خصوصی و انجمن‌های تخصصی، نظام پزشکی و رؤسای سازمان‌های بیمه‌ای و جلسه با هیئت‌رئیسه، بازدید از بیمارستان شهید مصطفی خمینی‌کلیشاد، سودرجان و بیمارستان منظریه خمینی‌شهر، دیدار با اعضای هیئت‌علمی و دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار