پیش بازی نفت تهران – سپاهان اصفهان
تابناک: تیم های سپاهان اصفهان و نفت تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 03 February 2015

به گزارش تابناک، تیم فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف نفت تهران می رود.

این جدال نفس گیر، حساس ترین دیدار هفته به شمار می آید که در جایگاه دو تیم تأثیر بسیاری دارد، سپاهان سی و سه امتیازی در صورت پیروزی در این مسابقه و شکست یا تساوی فولاد به صدر جدول می رسد، از سوی دیگر نفت صدرنشین نیز با پیروزی در این مسابقه می تواند تساوی هفته گذشته برابر استقلال اهواز را جبران کرده و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

سپاهان در هفته گذشته با شکست برابر استقلال تهران کار خود را در لیگ خوب آغاز نکرد، طلایی پوشان که با پیروزی برابر استقلال می توانستند گام بلندی برای صدر نشینی بر دارند، برابر استقلال باختند و جایگاه دومی خود را نیز از دست دادند. شاگردان فرکی در این مسابقه برای جبران نتیجه شکست برابر استقلال به میدان می روند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

فرکی در این بازی محمد رضا خلعتبری را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار ندارد از سوی دیگر منصوریان نیز وحید امیری و علی قربانی را در ترکیب ندارد.

مصاف نفت و سپاهان در سال های اخیر با حاشیه های بسیاری رو به رو بوده به گونه ای که در دیدار پایانی فصل پیش سپاهان با شکست دو بر صفر نفت نه خودش به سهمیه آسیا رسید و نه گذاشت نفت قهرمان لیگ برتر شود، دیدار رفت این دو تیم نیز سبب ایجاد ناکامی های سپاهان و در نهایت استعفا کرانچار شد.

به گزارش تابناک، این دو تیم روز چهارشنبه ساعت 16 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار