لیست بلند بالای غایبان سپاهان و تراکتورسازي
تابناک: دیدار فردای سپاهان و تراکتورسازی در ورزشگاه فولادشهر احتمالا ۸ غایب خواهد داشت که در این بین سهم تیم میزبان بیشتر است. از این جمع فقط حاج صفی ممکن است با بهبود مصدومیت به بازی برسد و غیبت ۷ بازیکن دیگر قطعی است.
کد خبر: ۲۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، بازی سپاهان و تراکتورسازی در کنار دیدار نفت و فولاد دو مسابقه مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر هستند که نتایج آنها احتمالاً نقش مهمی در تعیین معادلات قهرمانی خواهد داشت. با این حال، لیست بلندبالای غایبان سپاهان و تراکتور که به خاطر مصدومیت یا محرومیت امکان حضور در این مسابقه را ندارند تا حدودی از جذابیت‌های این دیدار مهم و سرنوشت ساز کاسته است. در اینجا مروری داریم بر بازیکنان غایب این دو تیم:

سپاهان


رحمان احمدی: هفته قبل اخراج شد و دیدار مهم امروز را از دست داد. در حالت کلی و با وجود ذخیره‌ای چون شهاب گردان هم نگرانی بابت غیبت رحمان وجود ندارد اما پس از اشتباه بسیار مهلکی که احمدی در دیدار با صبا مرتکب شد دست کم تا اطلاع ثانوی هواداران سپاهان دلشان برای «دست طلایی» تنگ نمی‌شود.

هادی عقیلی: در روزهایی که هواداران سپاهان سرمست از بازگشت احتمالی محرم نویدکیا به ترکیب تیم بودند این هادی عقیلی بود که مصدوم شد تا بعد از کاپیتان اول نوبت کاپیتان دوم باشد. در غیاب عقیلی دفاع سپاهان روز سختی را مقابل خط حمله آتشین تراکتورسازی که با اختلاف صاحب بهترین خط حمله لیگ است پیش رو خواهد داشت.

احسان حاج صفی: تقابلش با تراکتورسازی به این دلیل که او خدمت سربازی خود را در این تیم سپری کرده همیشه و در هر حال جذاب است اما او در تعطیلات نوروز مصدومیت را از اردوی اروپایی تیم ملی برای هواداران سپاهان سوغاتی و عیدی(!) آورد تا علاوه بر دیدار با صبا احتمالا در این مسابقه هم غایب باشد.

محمدرضا خلعتبری: بهترین گلزن فصل سپاهان ظاهرا برنامه‌ای برای ترک عادت اخطار گرفتن ندارد تا با کارتهای پرتعدادی که می‌گیرد هرچند وقت یک بار به دلیل محرومیت بیرون بنشیند. خلعت با کارتی که در بازی با صبا گرفت مثل آب خوردن دیدار برابر تراکتورسازی را از دست داد تا از روی سکوها نظاره‌گر بازی مهم تیمش باشد.

سعید قائدی فر: هرچند این بازیکن مهره ثابت سپاهان به حساب نمی‌آید اما در غیاب حاج صفی و عقیلی کادر فنی به او احتیاج داشت. در دیدار برابر صبا پس از مصدومیت عقیلی به زمین آمد تا علی احمدی که در غیاب حاج صفی در سمت چپ بازی می‌کرد برای پر کردن جای عقیلی به قلب دفاع آمده و او از آن لحظه وظیفه احمدی را تقبل کند.

تراکتورسازی

شاهین ثاقبی: ملی‌پوش تیم امید که تا حدودی مورد توجه کارلوس کی‌روش هم هست با اخطاری که در دیدار هفته قبل برابر استقلال خوزستان گرفت مسابقه مهم مقابل سپاهان را از دست داد. بال چپ ۲۱ساله تراکتورسازی که در این فصل برابر سرخابی‌ها درخشیده با کارتی که گرفت شانس درخشش برابر یک تیم بزرگ دیگر یعنی سپاهان را از دست داد.

سامان نریمان جهان: با وجودی که ۱۰ گل کمتر از ادینیو زده بعد از او و همراه با محسن دلیر دومین گلزن برتر تراکتورسازی محسوب می‌شود. این مهاجم ۲۳ ساله که غیبتش در دیدار با الاهلی در لیگ قهرمانان به شایعه نیازش به جراحی دامن زد ظاهرا مشکلی از نظر مصدومیت ندارد اما به خاطر سه کارته بودن نمی‌تواند تراکتورسازی را در دیدار با سپاهان همراهی کند.

احمد امیرکامدار: این هافبک ۲۵ساله تبریزی از اکتشافات رسول خطیبی به حساب می‌آید که مثل نریمان جهان این فصل از گسترش به تراکتورسازی آمد. دقایق کوتاه حضور این بازیکن در دیدار آسیایی برابر الاهلی کار دست او و تیمش داد تا با تشدید مصدومیت در آن مسابقه امکان همراهی تراکتورسازی در بازی با سپاهان را نداشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار