قائم‌مقام جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان اعلام کرد
تابناک:قائم‌مقام جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان تأکید کرد: 15 مرکز هماهنگی خدمات سفر، حدود 90 واحد مشاوران املاک و کیوسک‌های اطلاع‌رسانی به‌منظور هدایت و اسکان مسافران در شهر اصفهان فعال هستند.
کد خبر: ۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید امیر سامع اظهار کرد: نحوه برخورد با مسافران نوروزی با توجه به این‌که این شهر دارای سابقه تاریخی و میراثی ارزشمندی هست بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر این‌که مأموران کیوسک‌های ستاد هدایت و اطلاع‌رسانی در سطح شهر باید از کلیه اطلاعات به‌صورت آنلاین آگاهی داشته باشند اذعان کرد: این عزیزان می‌بایست با مطالعه کتابچه‌ها و بروشورها اطلاعات لازم را کسب کنند و با خوش‌اخلاقی و خوش‌رویی از مسافران نوروزی استقبال کنند.

قائم‌مقام جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان تأکید کرد: اولویت اول اسکان مسافران هتل‌ها، مهمان‌پذیر و مسافرخانه و مدارس، منازل استیجاری و خوابگاه‌ها است و آخرین گزینه باغ فدک تنها به‌عنوان محل اسکان روباز مسافران در نظر گرفته ‌شده است.

وی با اشاره به این‌که در ورودی شهر نمایندگان هتل‌ها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری در محل ستاد هدایت و اسکان حضور دارند تصریح کرد: 15 مرکز هماهنگی خدمات سفر، حدود 90 واحد مشاوران املاک و کیوسک‌های اطلاع‌رسانی به‌منظور هدایت و اسکان مسافران در شهر اصفهان فعال هستند.

قائم‌مقام جانشین ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: مسافران نوروزی در ستادهای هدایت و اسکان مسافران با فضای اطلاع‌رسانی شهر همچون سامانه 137، پرتال شهرداری اصفهان آشنا می‌شوند تا قبل از ورود به شهر با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر آشنا گردند.

وی تأکید کرد: لازم است اعضای کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، آدرس‌دهی صحیح و دقیق به مسافران را در دستور کار خود قرار دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار