تابناک: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: به منظور تنگ‌تر شدن فضا برای مجرمان و افزایش میزان احساس امنیت مردم در ایام نوروز، گشت‌های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی استان، در سطح کلانشهر اصفهان فعال است.
کد خبر: ۱۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 22 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، سرهنگ ستار خسروی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: گشت‌های ویژه کمین و شکار پلیس آگاهی استان اصفهان در قالب ۱۸ تیم مستقل و به صورت محسوس و نامحسوس بر اساس تخصص و آموزش‌های حرفه‌ای و با توجه به جغرافیای جرم در سطح شهر به گشت‌زنی می‌پردازند و در صورت مشاهده مجرمان حرفه‌ای و خشن، با آنها برخورد قانونی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: عمده فعالیت این واحدهای تخصصی، مبارزه با سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصی، کیف قاپی، سرقت‌های به عنف و سرقت‌های توام با خشونت و سرقت داخل خودرو است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان به حضور پررنگ این گشت‌ها در پایانه‌های مسافربری، عوارضی ها، ایستگا‌ه‌های پلیس راه و تمامی ورودی‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با اشرافیت بالایی که در شناسایی مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار دارد، اجازه ورود این افراد را به درون استان نخواهد داد.

سرهنگ خسروی از شهروندان خواست به منظور مشارکت در تامین امنیت استان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را به سرعت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا گشت‌های ویژه نیز بدون فوت وقت به موضوع رسیدگی کرده و از هر حادثه‌ای قبل از وقوع آن جلوگیری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار