تابناک: مدیر بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان ( سوانح سوختگی ) با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به این بیمارستان تعداد مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری در این استان را 49 نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، احمد محمدی افزود: از این تعداد هشت نفر به علت شدت مصدومیت در این بیمارستان بستری و 41 نفر بصورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با شمار مصدومان چهارشنبه سوری سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

از طرفی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: طبق ماموریت های انجام شده این مرکز شمار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری از عصر دیروز تا بامداد امروز در استان اصفهان 70 مورد بوده است.

دکتر غفور راستین به آمار تفکیکی از این حوادث در نقاط مختلف استان اشاره ای نکرد اما گفته می شود بیشترین موارد مربوط به شهر اصفهان بوده است.

وی بیشترین آسیب دیدگان ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال را در مردان، گروه سنی جوان و در نواحی دست، صورت و چشم عنوان کرد.

رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان ( سوانح سوختگی ) نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع هشت مصدوم بستری شده در این بیمارستان وضعیت یکی از مصدومان اعزامی از کاشان وخیم و میزان سوختگی او بیش از 80 درصد است.

دکتر فریدون عابدینی افزود: از مجموع مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال حدود 60 درصد ناشی از آتش سوزی و 40 درصد ناشی از انفجار مواد محترقه است.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از 50 درصد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری اصفهان را کودکان دو تا 10 سال تشکیل می دهند ، ادامه داد: پنج نفر از بستری شدگان حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان ، کودک هستند.

تعداد مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته اصفهان که به بیمارستان سوانح سوختگی این شهر مراجعه کردند 21 نفر اعلام شده بود.

آمار مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری از سال 89 تا 92 که در این بیمارستان بستری شده بودند به ترتیب 30، 22، 36 و 21 نفر بوده است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار