معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان گفت: تا پایان سال جاری ۵۰ درصد از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان خصوصی سازی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹ 21 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر علیرضا صلواتی با اشاره به خصوصی‌سازی ۳۰ درصد از ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان تا کنون، اظهار داشت: تا پایان سال جاری ۵۰ درصد از ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و تا پایان سال آینده نیز ۶۰ درصد از این ناوگان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینكه فراخوان واگذاری این ناوگان در حال حاضر اعلام شده است،‌ ابراز داشت: بررسی صلاحیت متقاضیان در دستور كار است و یكی از اصلی‌ترین شاخصه های انتخاب گزینه برتر رضایت عمومی است.

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری اصفهان با اشاره به اینكه رضایت شهروندان برای تعیین پیمانكاران بخش خصوصی در اولویت قرار دارد، افزود: از این رو در شاخص‌های انتخاب افراد برتر نحوه صحیح رفتار با شهروندان و جلب رضایت شهروندان در اولویت انتخاب افراد قرار دارد.

وی با بیان اینكه در حال حاضر برای رانندگان و پیمانكاران اتوبوسرانی اصفهان آئین نامه انضباطی تدوین شده است، اظهار داشت: در این راستا هرگاه شهروندان از برخورد نامناسب رانندگان و یا بازرسان سازمان اتوبوسرانی شكایتی داشتند می‌توانند با اعلام به این سازمان پیگیری قانونی نیز داشته باشند.

صلواتی افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای خصوصی سازی در تمام نقاط شهر اصفهان در دستور كار است و همچنین نیروهای نظارتی قوی از این پس بر فعالیت ناوگان حمل و نقل خصوصی‌سازی شده نظارت بیشتری خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به آماده شدن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای ورود به حمل و نقل عمومی شهر اصفهان گفت: این تعداد خودرو تا یك ماه آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار