مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل پست استان اصفهان از خدمات‌رسانی 163 هزار واحد‌ پستی در این استان طی امسال خبر داد
کد خبر: ۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱ 26 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید سعید رجالی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان لنجان اظهار کرد: سال جاری از سوی وزیر ارتباطات، سال نوآوری و ارتقاء کیفیت خدمات پستی نامگذاری شده است که این مهم در استان اصفهان با جدیت تمام دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال ایجاد نشاط در جامعه بوده است و شرکت پست نیز تلاش کرده نقش خود را در این خصوص پر‌رنگ‌‌تر ایفا کند، اضافه کرد: 9 سرویس جدید در سال جاری افتتاح شده که می‌توان به ثبت الکترونیکی مالی، سرویس TNS، سرویس کرایه در مقصد، خرید و فروش اینترنتی، خدمات الکترونیکی همراه و موارد دیگر اشاره کرد و از سال 1389 نیز سرویس خرید و فروش اینترنتی در اصفهان به کار گرفته شده است که در سال جاری شاهد رشد 17 درصدی این خدمت در استان بوده‌ایم.

مدیرکل پست استان اصفهان تصریح کرد: 192 کشور عضو اتحادیه جهانی پست هستند و کشور ایران توانسته ارتباط بسیار خوبی با تمام کشور‌های عضو اتحادیه جهانی به غیر از رژیم صهیونیستی برقرار کند.

وی با اشاره به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: در سال‌های گذشته شبکه پستی کشور به شکل فیزیکی، در بخشی به صورت الکترونیکی و مالی انجام می‌گرفت اما اکنون شبکه پستی سرویس‌هایی الکترونیکی را در راستای تقویت اقتصادی و فرهنگی کشور در حال ارائه دارد تا نیازهای مردم به راحتی مرتفع شود.

رجالی تاکید کرد: 163 هزار واحد پستی در استان اصفهان مشغول به خدمات‌رسانی به مردم هستند و شهرستان لنجان نیز در این زمینه از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: تفاهمنامه همکاری میان شرکت پست، اداره ثبت اسناد و املاک و کانون سر‌دفتران به امضاء رسیده است و در این مدت حدود 180 هزار سند ظرف کمتر از 20 روز درب منازل تحویل افراد داده شده است که این خدمات سبب افزایش رضایتمندی مردم بوده است.

در ادامه فرماندار شهرستان لنجان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به ارائه خدمات الکترونیکی نگاه ویژه‌ای دارد و در این میان اداره پست می‌تواند با ارائه اینگونه خدمات در ارتقاء امنیت جامعه و رفاه هر چه بیشتر مردم نقش چشمگیری را ایفا کند.

سید محسن سجاد افزود: شهرستان لنجان خود ایرانی کوچک است، چرا که تمام قومیت‌ها را در دل خود جای داده است و از نظر صنعتی بودن نیز صنایع مادر در این شهرستان وجود دارد و با توجه به این موضوع پست در شهرستان از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی در پایان گفت: با فعالیت‌های انجام شده این اداره در ثبت یارانه‌های شهرستان لنجان در تراز اول استان اصفهان جای گرفت و باید در راستای بهینه‌سازی هرچه بیشتر امور با تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها به سمت موفقیت‌های بیشتر گام برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار