تابناک:مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: اولویت سایپا، جوان‌گرایی بوده و تلاش می‌کنیم در کنار این اولویت خود، رتبه خوبی در مسابقات کسب کنیم.
کد خبر: ۱۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهر، فرهاد پورغلامی دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازی فردا یک بازی جذاب به شمار می‌رود زیرا دو تیم، تیم‌های خوب و هجومی هستند اما اگر ما مثل بازی قبل با کیفیت باشیم، از این مسابقه دست پر بر می‌گردیم.

وی ادامه داد: بدون شک حریف آسانی در دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن نیستیم زیرا تفکرات تیم ما، مثل همیشه، تفکراتی هجومی هستند و ما باید تفکرات خود را در این بازی تداوم بخشیم.

مربی تیم فوتبال سایپای البرز بیان داشت: در بازی فردا تیمی که بتواند اشتباهات کمتری داشته باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود و امیدوارم که این تیم ما باشد که در مسابقه به پیروزی می‌رسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سایپا بعد از چند فصل دوری از قهرمانی، امسال به دنبال کسب سهمیه در مسابقات لیگ برتر است، ادامه داد: تیم ما روندی را طی می‌کند و ما در حال حاضر به دنبال جوان‌گرایی هستیم و می‌خواهیم این چرخه را تداوم بخشیده و رتبه خوبی به دست آوریم، هرچند که در دوردست‌های برنامه‌های خود به دنبال سهمیه هم هستیم.

پورغلامی افزود: ما در نیم‌فصل به دنبال جذب بازیکن نبودیم و با توجه به سیاست باشگاه، بازیکنان جوان پرورش دادیم و در حال حاضر تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم بازی می‌کنند و خوشبختانه توانسته‌ایم در این زمینه بسیار خوب ظاهر شویم..

وی پیرامون جدایی کاوه رضایی از تیم سایپا و پیوستن او به تیم ذوب‌آهن افزود: رضایی بازیکن خوب و تأثیرگذاری به شمار می‌رود اما شرایط به گونه‌ای بود که مجبور به فروش این بازیکن به باشگاه ذوب‌آهن شدیم اما تیم سایپا یک تیم به معنای واقعی به شمار می‌رود.

مربی تیم سایپا خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جایگزین خوبی به جای او داریم و تلاش می‌کنیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار