تابناک: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: 112 نفر در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سراسر کشور از اصفهان باهم رقابت می کنند.
کد خبر: ۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، اسرافیل احمدیه اظهار کرد: ثبت نام نامزدها از چهارم تا دهم اسفند انجام شد و افرادی می توانستند ثبت نام کنند که دارای کارت بازرگانی هوشمند و سه سال سابقه فعالیت در اتاق بازرگانی باشند.

وی افزود: 153 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، نامزدی 112 نفر تایید شده است.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی نیازمند 15 نفر در قالب 5 نفر در بخش صنعت، 5 نفر در بازرگانی، 2 نفر در معدن و 3 نفر در بخش کشاورزی است، گفت: از 112 نفر تایید شده، 46 نفر برای بخش بازرگانی، 40 نفر بخش صنعت، 12 نفر بخش معدن و 14 نفر در بخش کشاورزی ثبت نام کرده اند.

احمدیه با اشاره به آغاز زمان تبلیغات این نامزدها از 10 اسفند و تاکید بر رعایت اخلاق توسط نامزدها در امر تبلیغات، گفت: تاکنون تخلفی از سوی نامزدها ثبت نشده اما معدود مواردی تذکر داده شده است.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی اصفهان دومین اتاق بازرگانی در کشور از نظر تعداد افراد مجاز به رای دادن با بیش از یکهزار و 300 نفر است و انتخابات در روز 18 اسفندماه از ساعات 8 تا 18 بعدازظهر برگزار می شود.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری بین بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن فعالیت می کند که نزدیک به ۲۰ هزار عضو در سراسر کشور دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار