تابناک: به مناسبت هفته دفاع مقدس گروه سمفونیک اصفهان در فرهنگسرای خورشید قطعاتی به یاد پاسداری از خون جوانان وطن می‌نوازد.
کد خبر: ۹۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 21 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرپرست ارکستر سمفونیک اصفهان، اظهار کرد: ارکستر سمفونیک با همراهی یک گروه کر و محمد سعیدی و علی سعیدی خواننده این گروه به روی صحنه اجرا خواهد کرد

احسان پوریان زاده گفت: در قدم اول چون ما دوست داشتیم ارکستر اصفهان در اجرای اول خود از موسیقی ایرانی حمایت کند آثار آهنگسازان ایرانی را اجرا ‌می‌کنیم.

پوریان زاده ادامه داد: آثاری که اجرا می‌شود هم از آهنگسازان معاصر و هم تصنیف‌های قدیمی هستند که توسط آهنگسازان جوان برای کنسرت بازنویسی و تنظیم شدند بسیاری از این تصنیف‌ها در قدیم برای ارکسترهای کوچک آماده‌شده است که در حال حاضر توسط آهنگسازان جوان برای این ارکستر بزرگ تنظیم‌شده‌اند.

وی با اشاره به اجرای گروه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: به دلیل اینکه این اجرا به مناسبت هفته دفاع مقدس است قطعاتی با مضامین وطن و از خون جوانان وطن اجرا خواهد شد.

پوریان زاده افزود: سازها بیشتر سمفونیک هستند گروه سازهای بادی چوبی، بادی برنجی و گروه کر و سازهای کوبک و تعداد ساز ایرانی که به‌صورت مهمان با گروه سمفونیک اصفهان همراهی می‌کنند.

وی گفت: اجرای گروه روز پنجشنبه دوم مهرماه در دو سانس 19 و 21 و روز جمعه سوم مهرماه ساعت 19 در فرهنگسرای خورشید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار