نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» با همکاری انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ 30 June 2024

به گزارش تابناک اصفهان و به نقل از ایسنا، مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» با همکاری انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، امروز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار شد.

سپس، شرکت کنندگان نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»، در سه بخش کتاب، پایان نامه و طرح پژوهشی به ارائه موضوعات خود پرداختند.

فاطمه سادات نواب، شرکت کننده در بخش پژوهشی با ارائه توضیحات خود درباره «تولید میکرواتکپسول ویتامین D با زیست دستیابی و پایداری افزایش یافته» توانست از داوران سه کارت سبز دو امتیازی را کسب کند. زهرا زمانی نژاد، متقاضی بخش کتاب با ارائه توصیفی از یک کتاب، توانست با سه کارت سبز دو امتیازی نظر داوران را به خود جلب کند. سپس، علیرضا تقوی نژاد، متقاضی بخش کتاب با توضیحاتی درباره کتاب «صحنه‌گردان عاشورا» از داوران دو کارت زرد یک امتیازی و یک کارت سبز دو امتیازی را کسب کرد. امید ترکی، در بخش پایان‌نامه خود با عنوان «حفظ حریم خصوصی در مطالعات همبستگی سراسر ژنوم» سه کارت سبز دو امتیازی را دریافت کرد.

همچنین، محمد مهدی مرتضوی، متقاضی بخش پژوهشی با ارائه خود در خصوص «کسب درآمد دلاری برای برنامه‌نویس‌های ایرانی» توانست دو کارت سبز دو امتیازی و یک کارت زرد یک امتیازی را کسب کند. سعید رنجبر بافقی نیز در بخش کتاب با ارائه توضیحاتی درباره کتاب «سرسختی قدرت اشتیاق و پشتکار» توانست دو کارت سبز دو امتیازی و یک کارت زرد یک امتیازی را از داوران کسب کند.

به گزارش ایسنا، در نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»، امید ترکی متقاضی بخش پایان‌نامه مقام اول، فاطمه زمانی‌نژاد متقاضی بخش کتاب، مقام دوم و فاطمه سادات نواب متقاضی بخش پژوهشی مقام سوم را کسب کردند. محمد تالاری، ساناز منصف و الهام سهامی نیز داوری این دوره از مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» را بر عهده داشتند.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار