رئیس پلیس راه اصفهان:
تابناک: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بر اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای که بین ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور اصفهان به شهرکرد استان اصفهان رخ داد، یک تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 07 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: ساعت 13:10 روز گذشته 15 شهریورماه در پی وقوع تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین در محور اصفهان به شهرکرد حد فاصل ذوب‌آهن به فولادشهر رخ داد که بلافاصله ماموران این پلیس به‌منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون ولوو، یک دستگاه پژو، یک دستگاه پراید، وانت نیسان و یک دستگاه پژو با یکدیگر برخورد کردند که در اثر این حادثه راننده 40 ساله پراید در دم فوت و راننده خودروی پژو و سرنشین خودروی وانت نیسان مجروح شدند..

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان درباره علت وقوع این حادثه گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، کامیون ولوو مقصر شناخته شد که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه منجر به ایجاد خسارت به خودروهای جلویی خود شده است.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور اصفهان - شهرکرد خبر داد و گفت: در این حادثه که ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد نیز متاسفانه راننده در دم فوت کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار