مهرماه
معاون فنی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان با اشاره به شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ در سطح استان مطالبات معوقی دارند که بخشی از آن در مهرماه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 21 July 2020

علیرضا قاسمی افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس که در سطح استان بیش از ۲۵ هزار نفر هستند در چنین شرایطی مطالبات چندین ماه خود را دریافت نکرده‌اند اما صادقانه و خالصانه به خدمت خود ادامه می‌دهند و بر اساس قولی که آقای نوبخت داده‌اند، در مهرماه بخشی از مطالبات این افراد پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۵۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ و یک اورژانس هوایی با بیش از یک‌هزار نفر نیرو در سطح استان اصفهان ۲۴ ساعته در خدمت مردم هستند.

معاون فنی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان بیان کرد: ۶ هزار و ۱۷۰ بیمار کرونایی و غیرکرونایی از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تا کنون‌ از سوی اورژانس جابه‌جا شدند و از خدمات رایگان‌ استفاده کردند و همچنین از ابتدای سال‌جاری تا پایان خردادماه این مجموعه در سطح استان ۵۳ هزار و ۵۰۰ ماموریت انجام داد که از حجم بالای کار نشان دارد.

وی اضافه کرد: همه نیروهای اورژانس جمع شده‌اند تا زمانی که یک مصدوم یا بیمار جز خدا همه امیدش به دیگران را از دست داده، به کمکش بشتابیم و جانش را نجات دهیم که این کار بسیار ارزشمند است.

قاسمی ادامه داد: اورژانس اردستان نیز با همدلی و همنوایی توانست کار را به خوبی پیش ببرد و شهرستانی بی‌حاشیه را در استان شاهد باشیم که نتیجه این همکاری و همراهی با شبکه بهداشت و مدیریت شهرستان، خدمات‌دهی بهتر به بیماران و مصدومان است.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به فرسوده بودن ساختمان اورژانس ۱۱۵ اردستان، موضوع تامین زمین برای ساخت مکانی جدید ضروری است که مسوول جدید باید با همکاری شبکه بهداشت و درمان موضوع را پیگیری نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار