مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان خواستار شد؛
تابناک: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان گفت: تعداد دوربین‌های حمل و نقل جاده‌های استان اصفهان باید بیش از گذشته افزایش یابد و مسیرهای مواصلاتی استان اصفهان به این دوربین‌ها مجهز شوند.
کد خبر: ۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ 28 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان، داریوش امانی در حاشیه بازدید از کلاس‌های آموزشی‌ پرسنل پلیس‌راه استان اصفهان اظهار داشت: تمام تلاش اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌، بر این است که امکانات مناسب و در‌خور شأن استان اصفهان و همچنین همکاران فعال در پلیس راه را فراهم کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، پلیس باید خود را به ابزار و تجهیزات امروزی و مدرن مجهز کند، چرا‌که شیوه‌های سنتی دیگر، جواب‌گو نیست، افزود: ITS‌، دوربین‌های نظارت تصویری‌، دوربین‌های سرعت‌سنج‌، WIM و تردد شمار و امکاناتی از این قبیل باید مد‌نظر قرار گرفته و عملیاتی شوند.

مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان بیان کرد: امیدوار هستیم، مانیتورینگ قرارگاه پلیس راهنمایی و رانندگی استان تا پایان سال فعال شده و تصاویر دوربین‌هایی که در حال حاضر داریم، در اختیار همکاران ما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات تعلق گرفته به توسعه حمل و نقل استان اصفهان در سال 93 مناسب بوده، تصریح کرد: ایجاد قرارگاه حمل و نقل، یکی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان به شمار می‌رود که قرار است تا پایان امسال با همکاری فرماندهی انتظامی استان اصفهان عملیاتی شود.

امانی گفت: 2 پاسگاه پلیس در محورهای اصفهان- شیراز و اصفهان- تهران نیاز به تخریب و بازسازی داشته که اقدامات نخستین آن انجام گرفته و همچنین نیاز به 2 پاسگاه پلیس در مسیر سمیرم و نیک‌آباد احساس می‌شود و پاسگاه نائین احداث شده اما هنوز کمبودهایی در آن احساس می‌شود.

وی به لزوم و اهمیت تعلیم به رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش به رانندگان بخش حمل و نقل مسافر در زمینه‌های مختلف از سال‌های قبل صورت گرفته و در حال حاضر هم 4 هزار و 500 نفر از رانندگان این بخش در حال آموزش هستند.

رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با بیان اینکه در بحث اخلاق حرفه‌ای پلیس باید، یک روان‌شناختی کامل و جامعه‌شناسی وی‍‍‍‍‍ژه‌ای از جامعه داشته باشد، اظهار داشت: در این صورت بوده که پلیس می‌تواند، نسبت به آنچه که قوانین در حوزه امنیت عمومی و اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی بر عهده آن گذاشته شده، اقدام کند.

سرهنگ رضا رضایی افزود: پلیس امروز، یک پلیس مردم‌محور بوده، البته قبل از آنکه مردم‌محور باشد، باید یک پلیس خدا‌محور باشد. این به این معنا بوده که پلیس باید در سطح جامعه بر‌اساس باورها و اعتقادات دینی عمل کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار