روابط عمومی دانشگاه اصفهان، اطلاعیه ای برای درخواست دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال به دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاه ها در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰ 06 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، نتایج درخواست های نقل و انتقال در زمان تعیین شده تنها در سامانه اعلام خواهد شد و به دلیل کثرت متقاضیان میهمان و انتقال در رشته های فنی و مهندسی، کمبود امکانات، تجهیزات و حفظ کیفیت آموزشی، دانشگاه اصفهان از پذیرش تقاضا در رشته های مذکور معذور بوده و تنها تقاضای دانشجویانی که شرایط خاص آنها در کمیسیون موارد خاص دانشگاه مبدا مطرح و تایید شده و مشکل یا شرایط خاص مذکور بعد از قبولی دانشجو در دانشگاه حادث شده  باشد، در دانشگاه اصفهان قابل بررسی است. بدیهی است ارسال درخواست، هیچ گونه حقی برای دانشجو ایجاد نمی کند.

همچنین تقاضای تمدید میهمان دانشجویان تنها در صورت موافقت دانشگاه مبدا و کسب میانگین مطلوب از نظر گروه آموزشی دانشگاه اصفهان، قابل بررسی است.

با توجه به درج نتایج نقل و انتقالات در سامانه میهمان و انتقال در زمان مقرر، دانشگاه اصفهان از پاسخ گویی به متقاضیان به صورت حضوری معذور است.

در این اطلاعیه آمده است که دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به دانشگاه اصفهان و سایر دانشگاهها باید برای ثبت درخواست خود، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir مراجعه و نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند.

متقاضیان جهت درج درخواست خود ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت نام و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان، درخواست میهمانی و انتقال خود را وارد کنند.

با توجه به شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا به اطلاع می‌رساند که در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود بوده و موافقت مؤسسات مبدأ و مقصد با درخواست‌های میهمانی و انتقال، با بازگشت به شرایط عادی در مؤسسات آموزش عالی امکان‌پذیر خواهد بود.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته باید توجه داشته باشند که لازم است دانشگاه مبدأ طی نامه ای به دانشگاه مقصد از طریق شبکه دولت درخواست دانشجو را ارسال کند. تقاضای دستی و فیزیکی با توجه به شرایط بیماری کرونا قابل بررسی نیست.

متقاضی میهمانی و انتقال، مسئول صحت اطلاعات ارایه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارایه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشگاه تنها تقاضاهای ثبت شده در سامانه نقل و انتقال وزارت عتف را مورد بررسی قرار می دهد و به درخواست های فیزیکی و خارج از بازه زمانی مقرر ترتیب اثر نخواهد داد و بر اساس شیوه نامه داخلی خود تنها تقاضاهای دانشجویانی را بررسی می کند که دارای معدل حداقل ۱۴ در رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه و میانگین ۱۵ در سایر رشته ها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار