کشانی خبر داد:
تابناک: رئیس کمیته جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از برگزاری نخستین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 24 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر امیر کشانی در این ارتباط اظهار داشت: سومین گردهمایی جوانان بازرگان اصفهان با هدف شناخت مشکلات پیش روی جوانان در ایجاد کسب و کار و راهکارهای شناخت آن برگزار می شود.

وی افزود: فعالیت اجرایی این گردهمایی تحت عنوان اولین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی توسط کمیته جوانان در اتاق بازرگانی، از آبان ماه آغاز و طی آن با نظرسنجی از فعالین جوان بخش های مختلف اقتصادی، مشکلات پیش روی آنان به منظور ایجاد کسب و کار پایدار و افزایش ثروت ملی بررسی شد و در روند این بررسی یکصد عنوان موضوع گردآوری گردید و با نظرسنجی های مختلف پنج مشکل و چالش اصلی برای بررسی های بیشتر انتخاب شد.

رئیس کمیته جوانان اتاق بازرگانی این پنج مشکل را شامل تأمین مالی، آموزش های کاربردی، ایجاد امید و اعتماد در جوانان، همگرایی گروهی، اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد.

وی افزود: برای این مشکلات، پنج کارگروه با حضور پنج استاد مطرح دانشگاه در آن حوزه، کارشناسان و ۷۵ نفر از جوانان، تشکیل و راهکارهای حل مشکلات بررسی می شود.

کشانی تصریح کرد: در هفتم بهمن ماه به عنوان آخرین روز سمپوزیوم، جوانان، فعالان اقتصادی و نهادهای تصمیم گیری دولتی استانی و ملی نتایج را جمع بندی و گزارش خواهند داد و پس از آن همه موارد در کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار