تابناک: ایجاد مکمل مدیریتی یعنی قرار دادن نیروهای جوان در کنار باسابقه‌ترها یکی از تاکتیک های جمالی نژاد برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری در دور جدید است. که این مسئله را به خوبی می توان در انتصاب های وی نیز مشاهده کرد.
کد خبر: ۷۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 13 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حضور سرمایه گذاران و بریدن پای سرمایه گریزی در اصفهان از اولویت های جمالی نژاد در بدو ورود به شهرداری اصفهان بود که این مهم از طریق مدیران ذی ربط در مجموعه مدیریت شهری قطعا محقق شد.

امری که شهرداری اصفهان هم به آن اهتمام داشت و با شاخصه های تخحصصی و کنار گذاشتن مدیران گلخانه ای به تعبیر شهردار اصفهان، به استقبال آن رفت.

جمالی نژاد در این مورد اظهار داشت: قطعا مدیرانی انتخاب خواهند شد که "مدیر گلخانه‌ای" نباشند؛ به این معنی که مدیر نباید در اتاقی بنشیند با یک لیوان آب و تصمیم بگیرد، این مدیران مدیران گلخانه‌ای هستند مدیرانی که در حیطه کاری شهرداری اصفهان وارد خواهند شد مدیران میدانی هستند؛ مدیرانی که در کنار پروژه تصمیم می‌گیرند و پا به پای پروژه پیش می آیند و متعهد می‌شوند که 24 ساعته در خدمت شهروندان باشند.

تلاش می شود در کنار انتخاب مدیران جوان مدیران با تجربه نیز قرار گیرند چراکه با انگیزه جوانی و با تجربه و کارکشتگی باید شهر را رو به پیشرفت برد.

ایجاد مکمل مدیریتی یعنی قرار دادن نیروهای جوان در کنار باسابقه‌ترها یکی از تاکتیک های جمالی نژاد برای رسیدن به اهداف مدیریت شهری در دور جدید است. که این مسئله را به خوبی می توان در انتصاب های وی نیز مشاهده کرد.

فقط یکی از عوامل مهم در رسیدن به اهداف ترسیم شده، ایجاد مدیریت هماهنگ شهری است که این مورد تنها با وحدت رویه و پرهیز از بخشی نگری که یکی از آفت های دوره گذشته در حوزه مدیران ارشد شهرداری بود، تحقق می یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار