تابناک: نخستین کنگره رسمی حزب ندای ایرانیان در تاریخ هفتم و هشتم اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹ 23 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، نخستین کنگره رسمی حزب ندای ایرانیان با حضور بیش از یک هزار نفر از جمعیت اصلاح‌طلبان از سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود.

مجید فراهانی دبیرکل موقت حزب ندای ایرانیان عصر امروز در حاشیه سفر خود به اصفهان و بازدید از دفتر تازه تاسیس حزب ندای ایرانیان در استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: پس از برگزاری پیش کنگره در آذر 93 هیئت موسس حزب ندای ایرانیان در راستای پیشبرد اهداف برگزاری نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان را در تاریخ هفتم و هشتم اسفند ماه (پنجشنبه و جمعه) هفته جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان و برخی از ارکان این حزب، دبیرکل موقت، رئیس شورای مرکزی موقت، هیئت اجرایی و دفتر سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان به منظور پیشبرد برنامه‌ها ساماندهی و تعیین شد.

دبیرکل موقت حزب ندای ایرانیان افزود: جلسات شورای مرکزی موقت حزب ندای ایرانیان به صورت هفتگی و فعال از آذر ماه تاکنون برگزار شده که عمده فعالیت آن برنامه‌ریزی و ساماندهی تاسیس دفاتر استانی حزب در کشور و همچنین برگزاری نخستین کنگره رسمی حزب ندای ایرانیان بوده است.

وی خاطر‌نشان کرد: نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان با حضور 400 نفر از اعضای دارای حق رای حزب ندای ایرانیان، 500 نفر از اعضا غیر رسمی اصلاح‌طلب از سراسر کشور(حق رای ندارند) و شاهد و ناظر بر رای‌گیری هستند و همچنین سراسر احزاب رسمی کشور در مجتمع آدینه در انتهای اتوبان نیایش غرب تهران برگزار می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه نخستین کنگره حزب ندای ایرانیان در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در دو روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، گفت:‌ هدف اصلی آن برگزاری انتخابات و رای‌گیری به منظور انتخاب دبیرکل، شورای مرکزی و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931203001632#sthash.ZKnCv1hJ.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار