معاون استاندار اصفهان مطرح کرد:
تابناک: معاون استاندار اصفهان گفت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ستاد نوروزی ۹۴ استان اصفهان کاهش هر‌چه بیشتر حادثه‌های جاده‌ای بوده، بنابراین اصلاح ورودی و خروجی شهرها و روستاها در دستور کار ستاد خدمات سفر استان در نوروز ۹۴ است.
کد خبر: ۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ 23 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره روابط عمومی و امور فرهنگی استان اصفهان، محمد‌علی طرفه در سومین نشست شوراهای هماهنگی ستاد خدمات سفر استان اصفهان اظهار داشت: امسال یکی از مهم‌ترین وظایف ستاد هماهنگی خدمات سفر افزایش کیفیت خدمات است و آموزش همکاران ستاد سفر استان اصفهان در اولویت است.

وی بر لزوم نظارت دقیق بر واحد‌های خدمات‌رسانی ستاد اشاره کرد و افزود: افزایش کیفیت حوزه‌هایی همچون امنیت و بهداشت و ارزاق عمومی از طریق نظارت صحیح امکان‌پذیر است‌‌.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان به ایمن‌سازی تردد عمومی در شهرها و جاده‌ها اشاره و بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ستاد نوروزی 94 استان اصفهان کاهش هر‌چه بیشتر حادثه‌های جاده‌ای بوده، بنابراین اصلاح ورودی و خروجی شهرها و روستاها در دستور کار ستاد خدمات سفر استان در نوروز 94 است.

وی تصریح کرد: از اداره‌کل میراث فرهنگی به عنوان دبیر‌خانه ستاد هماهنگی سفر درخواست می‌کنیم، تا تمامی نواقص و کمبودها را مانند ایمنی پمپ بنزین‌های بین‌راهی‌، مجتمع‌های خدمات‌رسانی و اقامتی بین‌راهی و مواردی از این دست جمع‌‌آوری کرده، تا در جلسه آینده ستاد تسهیلات سفر برای بررسی موارد به آن پرداخته شود‌.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در این جلسه گفت: کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان همچون بهداشت و درمان‌، راه و ترابری‌، خدمات ارزاق و تعزیرات‌، آموزش و پرورش، شهرداری اصفهان و بیش از 106 شهردار در سطح استان هماهنگ با دبیرخانه ستاد مستقر در اداره‌کل میراث فرهنگی اقدامات قابل توجهی را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران انجام داده‌اند.

فریدون اللهیاری خاطرنشان کرد: از جمله این خدمات می‌توان به تهیه بیش از 500 هزار نقشه شهر اصفهان و استان اشاره کرد، که امسال برای نخستین‌بار با بازنگری در تمامی طرح‌ها و اطلاعات و تصاویر آن اطلاعات با کیفیت بالا به گردشگران ارائه می‌شود.

وی همچنین به تهیه و چاپ بیش از 100 هزار بروشور و کتابچه راهنمای معرفی 24 شهرستان استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی استان در سال 1394 استفاده از تمامی امکانات برای گسترش گردشگری در تمامی نقاط استان است.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان افزود: در این راستا از 2 ماه گذشته دبیر ستاد با فرمانداران و مسئولان 24 شهرستان، 106 شهر و بیش از 700 دهستان هماهنگی لازم را برای توسعه گردشگری به عمل آورده است‌.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار