معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان اصفهان خبر داد
تابناک: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه فلسطینی، تجمع اعتراض‌آمیزی در بقاع متبرکه اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 04 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن امیری اظهار کرد: تجمع اعتراض‌آمیز نفرین بر اسرائیل کودک‌کش و همچنین دفاع از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین در 25 امامزاده واجب‌التعظیم و شاخص استان اصفهان به صورت همزمان در روز سه‌شنبه 13 مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این تجمع در راستای محکوم کردن جنایات وحشیانه روز جمعه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود برپایی تجمع‌آمیزی را به همین منظور در جوار حرم‌های امامزادگان عظیم‌الشأن در سراسر استان اصفهان برگزار می‌کند.

وی مردم مومن و ولایت‌مدار سراسر استان را به این مراسم دعوت کرد و گفت: این تجمع اعتراض‌آمیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و همراه با ایراد سخنرانی ائمه جمعه شهرستان‌ها، مداحی مداحان اهل‌بیت (ع)، قرائت دعای توسل، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشور، شعرخوانی حماسی توسط شاعران در راستای محکوم کردن این جنایت وحشیانه و همچنین در پایان بیانیه‌ای نیز در راستای انزجار از رژیم غاصب اسرائیل و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات هولناک اسرائیل قرائت می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار