مسئول ستاد نماز جمعه استان اصفهان:
تابناک: مسئول ستاد نماز جمعه استان اصفهان با بیان اینکه کشور ما آرا‌م‌ترین کشور است، گفت: اگر توفیقی پیدا کردیم از وجود شهدا است.
کد خبر: ۷۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 01 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید حسن هاشمی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت 12مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: به سبب وجود دلاورمردی‌های شهدای انقلاب اسلامی، کشور ما آرام‌ترین کشور است و خداوند را به دلیل این نعمت عظیم شاکریم.

وی ادامه داد: هر چه قدر برای نظام اسلام تلاش کنیم، باز هم مدیون شهدا هستیم.

مسئول ستاد نماز جمعه استان اصفهان با اشاره به بازگشت شهدای غواص به ایران اسلامی تصریح کرد: 19 شهید غواص از استان اصفهان هستند و امید است که مراسم این شهدای والا مقام با عظمت و شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با چهار نیروی ثابت و 80 نیروی در راه خدا در راهپیمایی‌ها و مراسم‌ها فعالیت می‌کند و این نشان از خلوص نیت افراد برای انجام رسالت در این نهاد انقلابی است.

در ادامه این نشست سید علی قریشی، معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: باید شکاف بین نسل جوان امروزی و شهدا برداشته شود و جوانان با ارزش‌ها و سبک زندگی شهدا آشنا شوند.

وی با بیان اینکه 19 شهید غواص از استان اصفهان هستند، تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدا در محله‌های نصر‌آباد، فارسان، عاشق‌آباد، زرین‌شهر و ذوب‌آهن تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار