وزیر کشور گفت: تأمین آب استان اصفهان از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم استان اصفهان و براساس یک نیاز واقعی است.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳ 02 July 2024

به گزارش تابناک اصفهان، احمد وحیدی در حاشیه سفر به اصفهان و بازدید از پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان اظهار داشت: امروز فرصتی ایجاد شد تا از برخی پروژه‌های زیرساختی و کلان استان اصفهان بازدید داشته باشم.

وی با اشاره به نیاز آبی استان اصفهان، ادامه داد: تأمین آب استان اصفهان از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم استان اصفهان و براساس یک نیاز واقعی است.

وزیر کشور بیان کرد: تلاش بسیار ارزشمندی در راستای تأمین آب اصفهان در دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی صورت گرفت که در نوع خود کم نظیر و بی‌نظیر است، البته در همه استان‌ها تلاش شد تا مسائل حوزه آب با نگاهی کارشناسی و جهادی رفع شود.

وی با اشاره به پروژه‌های تأمین آب در سراسر کشور در دولت سیزدهم، گفت: نهضت رفع تنش آبی در کشور ادامه دارد، در این خصوص تأمین آب آشامیدنی پایدار در همه شهرها و روستاهای ایران اسلامی در دستور کار جدی است.

وحیدی تصریح کرد: از احیای دریاچه ارومیه تا احیای تالاب‌های کشور با جدیت دنبال شد در اصفهان نیز با دستورات ویژه رئیس‌جمهور شهید، همت استاندار اصفهان و همکاری وزارت نیرو شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌های تأمین آب استان اصفهان، انتقال آب دریای عمان به اصفهان است که اگر چه در گذشته مطرح شده بود اما به عنوان امری دست نیافتنی و غیرممکن به آن نگاه می‌شد که با تلاش خوبی که در دو سال اخیر صورت گرفت پیشرفت‌های قابل توجهی دارد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از لوله‌های مسیر تأمین و لوله‌گذاری مسیر کارشناسی شده صورت گرفته و در ادامه نیز امید است سرعت اجرای پروژه حفظ شود.

وی ادامه داد: تأمین آب مورد نیاز استان اصفهان از منابع درون استان از پروژه‌های دیگر مدیریت استان اصفهان است تا بخشی از نیاز آب مردم ما در استان اصفهان تأمین شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: از چند منبع، تأمین آب اصفهان دنبال می‌شود و امیدواریم نیاز مردم عزیزما تأمین شود.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی، گفت: همت مسئولان استان اصفهان در به ثمر رساندن این پروژه‌ها بسیار ارزشمند است.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار