شهردار کاشان از راه‌اندازی بازار روز در پنج نقطه پرجمعیت این شهر با اعتبار ۸۰۲ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 02 July 2024

به گزارش تابناک اصفهان، کیومرث محمدپور اظهار کرد: مجتمع مسکونی مسکن مهر، بلوار امام علی (ع)، راوند، میدان بخارایی و پارک اهل قلم محل‌های مورد نظر برای راه‌اندازی بازار روز و عرضه کالا انتخاب شده که با اختصاص ۴۲۶ میلیارد ریال اعتبار راه‌اندازی می‌شود.

وی در مورد مختصات این طرح، افزود: بازار روز مجتمع مسکونی مسکن مهر به مساحت ۳۲۰۰ مترمربع و ۲۵ غرفه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و بازار بلوار امام علی (ع) در مجموعه شهروند انجام می‌شود که اعتبار فاز نخست اجرای آن ۱۲۰ میلیارد ریال است.

شهردار کاشان، تصریح کرد: بازار روز راوند به مساحت هشت هزار مترمربع طراحی شده که پنج هزار مترمربع آن با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال غرفه بندی خواهد شد و عملیات مقدماتی بازار روز میدان بخارایی نیز به مساحت شش هزار مترمربع و اعتبار۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

محمدپور گفت: بازار روز پارک اهل قلم، در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع شامل چهار فروشگاه و ۲۰ غرفه با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد تا حضور واسطه‌ها در چرخه عرضه خدمات حذف شده و کالا‌ها با قیمت ارزان‌تر به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: ساخت بازار‌های منطقه‌ای رویکردی ضروری است که با هدف افزایش رفاه شهروندان، کاهش ترافیک و ازدحام جمعیت در هسته مرکزی شهر و رعایت مسائل زیست‌محیطی در شهر‌های جهان اجرا می‌شود.

برچسب ها: اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار