پیش بازی پمینا-دانشگاه آزاد
تابناک: تیم پمینای اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ حرفه ای بسکتبال کشور برابر دانشگاه آزاد مدعی صف آرایی می کند، این درحالی است که پمینا با شکست برابر شهرداری گرگان شرایط خوبی ندارد و از همین رو نیاز به پیروزی دارد.
کد خبر: ۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 22 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، تیم پمینای اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ حرفه ای بسکتبال کشور برابر دانشگاه آزاد مدعی صف آرایی می کند.

زردپوشان پمینا پس از شکست غیر منتظره برابر شهرداری گرگان در هفته گذشته، به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه بودند و از همین رو سعی دارند در این مسابقه با تمام قوا برابر شاگردان مهران شاهین طبع صف آرایی کنند.

شاگردان صادق زاده در تیم پمینا پس پیروزی که در دیدار نخست برابر نفت آبادان به دست آوردند کار خود را در لیگ خوب شروع کردند اما نتوانستند نوار پیروزی های خودشان را ادامه دهند.

دانشگاه آزاد در لیگ ملی تا هفته‌های پایانی لیگ ملی بسکتبال در صدر جدول حضور داشت اما در بازی نیمه نهایی به پتروشیمی ماهشهر باخت تا در نهایت به رتبه سوم این مسابقات رضایت دهد. دانشگاه آزاد در هفته نخست شهرداری گرگان را شکست داد و در هفته گذشته هم با قرعه استراحت روبرو شد تا دومین بازی خودش در لیگ برتر را در مقابل پمینا برگزار کند.

پمینا در حال حاضر با کسب 3 امتیاز از 2 مسابقه خودش در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی حضور دارد ولی بدون شک این جدول تا پایان رقابت‌های لیگ تغیر می کند باید دید که نماینده بسکتبال اصفهان در نهایت چه جایگاهی را در این مسابقات به دست می‌آورد.

به نظر می رسد لیگ حرفه ای با لیگ ملی برای بازیکنان تغییری نکرده چرا که فشردگی بازی‌ها بسیار بالا است و هر تیمی که بتواند استفاده بهتری از نیمکت تیمش داشته باشد، در نهایت شانس بیشتری برای موفقیت دارد.

برنامه هفته سوم

شنبه 3 اسفند

پمینا - دانشگاه آزاد ساعت16

ثامن مشهد - نفت آبادان ساعت16

فولاد هفت الماس - پتروشیمی ماهشهر ساعت16

پتروشیمی بندرامام - شهرداری گرگان ساعت16

در این هفته مهرام قرعه استراحت روبه‌رو شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار