به علت جاری شدن سیل رخ داد
تابناک: بخشدار پادنا گفت: بارش باران و جاری شدن سیل در شهر کمه 2 میلیارد و 300 میلیون تومان خسارت به منازل مسکونی، زیرساخت‌های شهری و کشاورزی این شهر وارد کرد.
کد خبر: ۶۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 22 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی‌رضا اشتری با اشاره به شدت بارش باران از ظهر دیروز در شهر کمه سمیرم اظهار کرد: جاری شدن سیل یک میلیارد تومان به منازل مسکونی، 500 میلیون تومان به زیرساخت‌های شهری و 500 میلیون تومان به بخش کشاورزی منطقه وارد کرده است.

وی از آب‌گرفتگی 70 منزل مسکونی در این شهر خبر داد و افزود: منازل مسکونی واقع شده در نقاط شیب‌دار شهر به دلیل شدت بارندگی و جاری شدن سیل و حرکت گل و لای از بالادست دچار آب‌گرفتگی و خسارت زیادی شده‌اند.

بخشدار پادنا تصریح کرد: ساکنان منازل مسکونی که دچار آبگرفتگی شدند، در منازل دیگر اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: به محض جاری شدن سیل ماموران شهرداری و بخشداری شهر کمه به کمک مردم شتافتند و نیروهای شهرداری با کمک مردم منازل را تخلیه کردند تا کسی دچار حادثه نشود.

اشتری بیان کرد: در پی بارش باران امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان نیز وارد منطقه شده و در حال امدادرسانی به افرادی هستند که خانه‌های آنها را آب گرفته است.

وی همچنین به خسارت وارد شده به محصولات زراعی برداشت نشده در برخی از مناطق شهری کمه اشاره کرد و گفت: علاوه بر جاری شدن سیل و خسارت به معابر عمومی شهر، 30 راس گوسفند یکی از دامداران محلی بر اثر سیل در مراتع شهر کمه تلف شد.

به گزارش فارس، شهر کمه با جمعیتی بیش از هشت هزار نفر در فاصله 70 کیلومتری جنوب شرقی سمیرم واقع شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار