در هفته دوم لیگ حرفه ای بسکتبال
تابناک: پمینا تنها نماینده اصفهان در لیگ حرفه ای بسکتبال کشور شامگاه گذشته نتوانست از سد میزبانش شهرداری گرگان بگذرد و با نتیجه نزدیک 71 بر 75 مغلوب شد و همانند دیدار رفت لیگ ملی نتوانست از سد حریف گرگانی خود بگذرد.
کد خبر: ۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱ 20 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان، پمینا تنها نماینده اصفهان در لیگ حرفه ای بسکتبال کشور شامگاه گذشته همانند لیگ ملی نتوانست از سد میزبانش شهرداری گرگان بگذرد و با نتیجه نزدیک 71 بر 75 مغلوب شد.

زردپوشان پمینا در مسابقه نخست خود در لیگ حرفه ای با پیروزی برابر نفت آبادان گام نخست را محکم برداشتند و برای حریفان خط و نشان کشیدند. پمینا در دیدار رفت لیگ ملی نیز مغلوب حریف گرگانی خود شده بود.

پیش از این بازی، صادق زاده سرمربی تیم پمینا درباره این مسابقه گفته بود: شرایط همه تیم‌ها در حال حاضر در لیگ حرفه‌ای، خاص و ویژه است. آنها هنوز به آمادگی لازم برای استفاده از بازیکنان خارجی خود نرسیده‌اند. در این حال، دور برگشت لیگ حرفه‌ای بسیار جذاب‌تر خواهد بود و چهره متفاوت و دگرگون شده‌ای از تیم‌ها خواهید دید.

سرمربی پمینا در مورد تیمش گفت: مدیران تیم ما مجوز استفاده از یک بازیکن خارجی را صادر کردند و ما یک بازیکن فرانسوی جذب کردیم که توانانی بازی در 2 پست را دارد. او شروع خوبی برای ما داشت و در همان بازی نخست نشان داد که یک بازیکن حرفه‌ای است. «اِروی توره» سابقه روشنی در اروپا دارد که به هماهنگ شدن او با سایر بازیکنان کمک خواهد کرد.

پمینا با وجود این پیروزی در جایگاه سوم جدول باقی ماند و باید به بازی های آینده خود برابر رقبا فکر کند.

در سایر رقابت های لیگ برتر که روز پنجشنبه برگزار شد، تیم مهرام میزبان هفت الماس قزوین بود که در پایان حریف خود را با شکست 83 بر 54 بدرقه کرد.

تیم پتروشیمی بندر امام نیز در زمین نفت آبادان با وجود سرسختی‌هایی که حریف داشت با حساب 70 بر 65 برنده شد. تیم ثامن مشهد نیز در خانه صنایع پتروشیمی برتری 67 بر 58 را رقم زد.

جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای بسکتبال در پایان هفته دوم این مسابقات به شرح زیر است:

1- پتروشیمی بندرامام: 2 پیروزی، 4 امتیاز

2- مهرام تهران: 2 پیروزی، 4 امتیاز

3- پمینا اصفهان: یک پیروزی، یک شکست، 3 امتیاز

4- شهرداری گرگان: یک پیروزی، یک شکست، 3 امتیاز

5- ثامن مشهد: یک پیروزی، یک شکست، 3 امتیاز

6- پالایش نفت آبادان: 2 شکست، 2 امتیاز

7- دانشگاه آزاد: یک پیروزی، 2 امتیاز

8- پتروشیمی ماهشهر: 2 شکست، 2 امتیاز

9- فولاد هفت الماس قزوین: یک شکست، یک امتیاز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار