مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خبر داد:
تابناک: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: سه قاچاقچی چوب جنگلی و ذغال در شهرستان خمینی‌شهر دستگیر شدند و پرونده آنها در حال پیگیری است.
کد خبر: ۶۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 13 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامرضا صالحی، اظهار کرد: تعزیرات در ارتباط با شهریه مدارس غیر دولتی بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و اجازه تخلف را نخواهد داد.

وی ادامه داد: گشت‌های تعزیرات با انجام بازرسی‌های متعدد، بازارها را کنترل کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند و در همین ارتباط چندین پرونده نیز در چند روز اخیر مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان یادآور شد: در همین راستا پرونده قاچاق مقادیری پوشاک به ارزش بیش از پنج میلیارد و 915 میلیون ریال که از یک دستگاه کامیون کشنده و در پوشش حمل دستگاه تصفیه آب کشف شده بود جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گلوگاه شهید امامی اصفهان ارسال شد.

وی بیان کرد: متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 5 میلیارد و 915 میلیون ریال جریمه نقدی و مبلغ یک میلیارد و 70 میلیون ریال معادل ارزش خودرو توقیفی در حق صندوق دولت محکوم شد.

صالحی با بیان برخی اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، بازارها در ماه مبارک رمضان با آرامش روبرو بود.

وی از دستگیری سه قاچاقچی چوب جنگلی و ذغال در شهرستان خمینی‌شهر خبر داد و گفت: از این متهمان حدود 90 تن چوب و 4 تن ذغال کشف و ضبط گردیده و پرونده در حال رسیدگی می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار