مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به دلایل برگزاری دوباره انتخابات هیئت بدنسازی استان گفت: اولویت ما، اجرای قانون است و برگزاری این مجمع نیز با هدف اجرای قانون صورت گرفت.
کد خبر: ۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد سلطان حسینی شامگاه شنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بدنسازی و پروش اندام استان اصفهان با اشاره به مشکلات به وجود آمده درباره رئیس قبلی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اظهار داشت: بر اساس آئین‌نامه مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی، دوشغله‌ها و بازنشسته‌ها تنها در صورت صدور مجوزهای لازم می‌توانند در مجمع شرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از یک هزار هیئت ورزشی وجود دارد، ادامه داد: با توجه به این موضوع، مقرر شد که با استعلام صورت گرفته، انتخابات هیئت‌های ورزشی در سطح استان، بدون حضور افراد بازنشسته برگزار شود.

وی بیان داشت: با وجود اینکه در یکی از هیئت‌های ورزشی ما فردی بازنشسته با نظر اعضای مجمع بود، به دلیل این موضوع، امکان استفاده از آن وجود نداشت.

سلطان‌حسینی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های صورت گرفته افراد بازنشسته در مجمع انتخاباتی شرکت داده نمی‌شوند و این موضوع با همکاری فدراسیون‌ها صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دلیل اصلی برگزاری این مجمع، اجرای قانون بود و خوشحال هستیم که در این زمینه اتفاقات مناسبی صورت گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار