آخرین نقل و انتقالات سپاهان در فصل جدید؛
تابناک: سپاهان امسال در فصل نقل و انتقالات به گفته فرکی به دنبال بمب خبری نبوده و از همین رو تاکنون نیز با عملکردی که به نمایش گذاشته این مسئله را ثابت کرده و نشان داده که خیلی قصد ورود به مسائل و حاشیه ها را ندارد.
کد خبر: ۵۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 05 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، خبرها حاکی از این است که سپاهان امسال هم توانست حاج صفی را نگه دارد و این بازیکن در اصفهان ماندنی شده است.پس از بازگشت وی از سفر خارج، حاج صفی تمرینات را با سپاهان آغاز کرد و به نقل از منابع رسمی و غیر رسمی این موضوع تأیید شده که حاج صفی پیشنهاد خارجی ندارد و طبق قولش در اصفهان می ماند!

بازیکن سابق تراکتور به سپاهان پیوست!

حبیب گردانی، بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز امروز با حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و انجام مذاکرات و توافق نهایی، با سپاهان قراردادی ۲ساله بست و رسما به جمع طلایی پوشان ملحق شد.

رحمان احمدی هم در سپاهان ماندنی شد

رحمان احمدی دروازه بان تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از کش و قوس های فراوان بالاخره با سپاهان به تفاهم رسید و قرارداد خود با این باشگاه را تمدید کرد.

رحمان احمدی که چند روزی بود که به تمرینات سپاهان می آمد ولی تمرین نمی کرد، روز گذشته در تمرینات تیم سپاهان حاضر شد و به تمرین پرداخت.شنیده ها حاکی از آن است که وی با مدیران باشگاه به توافق رسیده است و در این فصل لیگ نیز همراه سپاهان خواهد بود.

شیمبا امسال هم در اصفهان است

لوسیانو پریرا بازیکن برزیلی تیم فولاد مبارکه سپاهان با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد تا همچنان در جمع طلایی پوشان اصفهان حاضر باشد.

قابل توجه رسانه ها/

"بمب خبری در کار نیست!"

البته امسال هم مثل سال های گذشته سایت های خبری و خبرگزاری گزینه هایی را به سپاهان نسبت دادند که نه تنها بحث حضورشان در جمع طلایی پوشان مطرح نبود، بلکه به نظر می رسید زور دلال های بازیکنان در این رسانه ها چربیده و آن ها قصد دارند، این بازیکنان را به اصطلاح به سپاهان قالب کنند.

گزینه های مطرح شده مثل ادینهو و جواد نکونام و سید جلال حسینی به خوبی بیانگر این مسئله هستند، بازیکنانی که سپاهان به هر دلیل امسال سپاهان قصد به کارگیری آن ها را ندارد و رسانه ها در آخرین اخبار خود از حضور آن ها در سپاها نوشتند.

خوروش سرپرست سپاهان البته در این باره گفته: این شایعات سبب می‌شود انتظارات هواداران از ما بالا برود و اگر بازیکن در تیم حضور نیابد از ما گلایه‌مند شوند.

گفتنی است که خوروش، در بخش دیگری از صحبت هایش درباره شرایط اردویی این تیم تأکید کرده است: احتمال زیاد برای آماده سازی تیم، اردویی در کشور ترکیه خواهیم داشت. همچنین چند بازی تدارکاتی در ترکیه برای تیم در نظر گرفته شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار