با هدف آگاه‌سازی جوانان از آسیب‌های مواد مخدر؛
تابناک: سرپرست مرکز بهداشت شهرضا با بیان اینکه نمایشگاه پیشگیری از مواد مخدر در شهرضا افتتاح شد، گفت: این نمایشگاه با شعار "همه با هم به سوی جامعه‌ای عاری از اعتیاد" و با هدف آگاه‌سازی جوانان از آسیب‌های مواد مخدر برپا شده است.
کد خبر: ۵۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 30 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید حجت‌الله موسوی ، با بیان اینکه گسترش معضل اعتیاد در جامعه یک زنگ خطر است، اظهار داشت: امروز معضل اعتیاد از مسائل اجتماعی مهم در ایران است که بسیاری از افراد و خانواده‌ها را درگیر خود کرده و باید سعی در پیشگیری از آن داشته باشیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه آگاهی‌بخشی، ترویج و فرهنگ‌سازی آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان با عوارض و آسیب‌های مواد مخدر است که به‌عنوان یک معضل اجتماعی بوده و سر منشاء بسیاری از آسیب‌ها است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرضا گفت: این نمایشگاه در هفت غرفه، تا روز جمعه 12 تیر از ساعت 18 تا 23 برای بازدید عموم دایر است.

وی اظهار داشت: همه وظیفه دارند تا به اعتیاد به عنوان یک مشکل اجتماعی نگاه کرده و با ارائه راهکارهای عملی و فرهنگی، از ابتلای افراد و به‌ویژه جوانان به این بلای خانمان سوز جلوگیری کنند.

موسوی تصریح کرد: در مقابله با مواد مخدر و اعتیاد، اطلاع‌رسانی نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند و برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند با افزایش آگاهی جوانان و به‌ویژه خانواده‌ها از عوارض استفاده از مواد مخدر، در مقابله با این پدیده شوم عزمی همگانی ایجاد کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار