فرمانده انتظامی دهاقان:
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت: مبارزه با خرده‌فروشی مواد مخدر، اولویت پلیس در دهاقان است و در این زمینه برنامه‌های قابل توجهی اجرایی شده است.
کد خبر: ۴۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 19 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد مقامی عصر امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان دهاقان با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی دهاقان در ماه‌های گذشته اظهار داشت: روز گذشته پلیس شهرستان دهاقان در پی عملیات مبارزه با مواد مخدر، 3 کیلو و 700 گرم مواد مخدر در شهرستان کشف کرد.

وی افزود: در خرداد امسال 4 کیلوگرم مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی مشروبات الکلی کشف شد که میزان کشفیات در شهرستان نسبت به 3 ماهه نخست سال گذشته با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است. هم چنین در یکی از روستاهای شهرستان 3 کیلو و 880 گرم مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های نیروی انتظامی بحث موادمخدر است، خاطرنشان کرد: در 3 ماهه گذشته به منظور برخورد با عاملان، فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر عملیات‌های وسیعی توسط این ارگان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید فرزندانشان را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند و استفاده از کلاه ایمنی آگاه کنند، تصریح کرد: در 3 ماهه نخست امسال، 67 درصد کاهش تصادفات و تنها یک مورد تصادف فوتی داشته‌ایم که این آمار رضایتمندی است.

سرهنگ مقامی از دستگیری یک متهم به اختلال اقتصادی خبر داد و بیان کرد: این متهم به منظور سرمایه‌گذاری در بورس مبلغ 5 میلیارد و 800 میلیون تومان از مردم دهاقان و شهرستان‌های اطراف دریافت کرده که 590 میلیون تومان از این مبلغ از مردم شهرستان دهاقان بوده است. پرونده این فرد با شکایت 20 نفر از شاکیان تحت پیگیری مراجع قضایی است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود که در زمینه پرداخت‌ها دقت کافی را داشته و مورد اغفال و فریب قرار نگیرند. همچنین خانواده ها نظارت لازم را در استفاده فرزندانشان از شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی داشته باشند زیرا استفاده نامناسب از این وسایل و امکانات پیامدهای جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

سرهنگ مقامی با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان پلیس تدابیر امنیتی و آموزشی مناسبی را برای شهروندان درنظر گرفته، اظهار داشت: حضور کارشناسان در مساجد خصوصا بین نماز ظهر و عصر برای آموزش و آگاه سازی شهروندان، جلوگیری از روزه‌خواری، امنیت خودروها و نظارت بر حفظ آرامش و امنیت تفرجگاه‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفته است..

وی با اشاره به توقیف خودروهای متخلف بیان کرد:در حال حاضر 164 دستگاه موتور سیکلت و 52 دستگاه سوار متخلف به دلیل نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی و ایجاد مزاحمت توقیف شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار