امام جمعه کاشان:
تابناک: نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در حوزه سلامت باید کارگروه هائی برای ارزیابی کارها تشکیل شود.
کد خبر: ۴۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه چهارشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: موانع در دولت یازدهم به تدریج در حال کاهش و یا در حال از بین رفتن است.

وی با روحیه و منش و شجاعت وزیر بهداشت را ستود و افزود: کارها باید بر اساس ناب تولیدی باشد و از تعلقات و گرایش ها و زیاده خواهی دور باشد.

‌امام جمعه کاشان با اشاره به سلسله نقاط ضعف و قوت و آسیب ها و تهدید هائی که در هر نظام وجود دارد، پیشنهاد کرد، در حوزه سلامت کارگروه هائی برای ارزیابی کارها تشکیل شود.

آیت الله نمازی تصریح کرد: باید نقاط قوت را افزایش داد و نقاط ضعف را بر طرف کرد و بنده اعتقاد دارم که باید برای سلامت جامعه دستگاه بهداشتی، درمان ‌سالمی وجود داشته باشد چراکه سلامت جامعه به سلامت جسمی، روحی و خلاقی نیازمند است.

وی با بیان اینکه اسلام دین سلامت و امنیت است و اگر بخواهیم جامعه سالم و امن داشته باشیم باید کاری کارشناسی انجام دهیم، گفت: اگر بتوانیم در نظام اسلامی طبابت را از حالت اکتسابی خارج کنیم می توانیم به جایگاه مطلوب سلامت برسیم.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه طبابت یک شغل و یک کار اقتصادی تبدیل شده، افزود: جایگاه دستگاه طبابت هم تراز جایگاه عالمان دینی است و همان طور که عالمان دینی شغل محسوب نمی شود، طبابت نیز جایگاه ویژه دارد و قشر طبیب قشر مقدسی هستند که این قداست در اطبای قدیم نهادینه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار