عضو کمیسیون قضایی مجلس:
تابناک: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه قوه قضائیه در سال گذشته و امسال در بحث مبارزه با فساد مالی و اقتصادی اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: منتسبان مقامات کشور مصونیت ندارند.
کد خبر: ۴۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 14 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی اسفنانی اظهار کرد: با اقدامات اخیر قوه قضائیه شائبه‌ای که در ذهن برخی افراد جامعه مبنی بر اجرای قانون تنها برای افراد ضعیف را پاک کرد.

وی تصریح کرد: اگر فردی منتسب به مهم‌ترین مقامات کشور باشد و جرمی مرتکب و خلافش محرز شود، به دلیل موقعیتش از حاشیه امنیت برخوردار نیست و مصونیت ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از اقدامات اخیر قوه قضائیه به نوعی اعتماد به این قوه و نظام بیشتر شده است، گفت: اقدامات تنبیهی برای خاطیان، تذکری برای افرادی است که منتسب به مراکز قدرت و ثروت هستند.

وی تاکید کرد: افرادی که زمینه ارتکاب جرم دارند باید هوشیار باشند که اگر مرتکب خطایی شدند از چنگال قانون رهایی پیدا نمی‌کنند.

اسفنانی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در سال گذشته و امسال در بحث مبارزه با فساد مالی و اقتصادی اقداماتی انجام داده است، اضافه کرد: این نشانه خوبی برای عزم جدی این قوه برای مبارزه با فساد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار