رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان از جمع‌آوری ۸ میلیارد تومان زکات در سال گذشته خبر داد که در مقایسه با سال قبل از آن، با افزایش نسبی مواجه بوده است.
کد خبر: ۴۷۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 02 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام غلامحسین رنجبر، رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان  اظهار کرد: در سال گذشته نزدیک به ۸ میلیارد تومان زکات در سطح استان اصفهان جمع‌آوری شد که در مقایسه با سال قبل از آن افزایش نسبی داشته و با توجه به خشکسالی‌ای که کل استان را فراگرفته، می‌توان گفت افزایش قابل توجهی نبوده، ولی در عین حال کاهش نیز نداشته است.
وی افزود: استان اصفهان در منطقه‌ای خشک واقع شده است و کشاورزی آن با استان‌هایی نظیر فارس، گلستان و خوزستان قابل مقایسه نیست و طبعا نمی‌تواند همپای آنها در زمینه کشاورزی عمل کند؛ ولی در عین حال پرداخت و جمع‌آوری زکات در استان در حد قابل قبولی بوده و جزء ده استان اول کشور محسوب می‌شود، البته شاید در رتبه دهم قرار داشته باشد و جایگاه آن را باید با توجه به وسعت زمین کشاورزی و سطح زیر کشت سنجید.
حجت‌الاسلام رنجبر اضافه کرد: شهرستان‌های اردستان، برخوار و فریدن در استان اصفهان از جمله شهرهای موفقی هستند که اگر امکانات خوبی در اختیار داشته باشند، در زمینه پرداخت زکات وضعیت خوبی دارند.
رئیس ستاد احیای زکات استان اصفهان گفت: امسال طرح زکات‌های مستحبی را در دستور کار داریم و پیش‌بینی ما این است که بتوانیم به یاری خدا، ۱۴ میلیارد تومان زکات جمع‌آوری کنیم.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار