رئیس شورای اسلامی شهرضا:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهرضا گفت: شورای اسلامی شهرضا با ۷ رای موافق از ۸ رای با استعفای شهردار این شهر موافقت کرد.
کد خبر: ۴۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 10 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، عبدالله سهرابی ر با اشاره به دلایل استعفای شهردار شهرضا اظهار داشت: در متن استعفای وی شرایط خانوادگی و مشکلات رفت و آمد به شهرضا مطرح شده است.

وی با بیان اینکه موضوع استعفای شهردار با توجه به نامه‌ تسلیمی وی به اعضای شورای اسلامی شهرضا مورد بررسی قرار گرفت، افزود: امروز این نامه در جلسه علنی شورای اسلامی شهرضا مطرح و با ۷ رای موافق از ۸ رای اعضای شورای شهر شهرضا، استعفا مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهرضا با بیان اینکه موضوع استعفای شهردار شهرضا با فرمانداری و دفتر کل امور شهرداری‌های استان اصفهان نیز در میان گذاشته شده است، ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر با استعفای شهردار موافقت و در صدد انتخاب سرپرست برای شهرداری اصفهان هستیم.

وی ادامه داد: امروز به دلیل اینکه یکی از اعضای شورای اسلامی شهرضا جلسه علنی را ترک کرد تعداد اعضا برای رای گیری در خصوص معرفی سرپرست کافی نبود و انتخاب فردی برای این سمت فردا انجام خواهد شد.

سهرابی در خصوص برخی از تذکراتی که اعضای شورای اسلامی شهرضا در حدود دو سال گذشته به شهردار شهرضا داده بودند نیز گفت: تعداد ۱۰ مورد از این تذکرات به دلیل مراجعات مکرر مردمی مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهرضا قرار گرفت که در این خصوص شهردار قرار بود که برای پاسخگویی به این تذکرات به شورای شهر بیاید که با استعفای پیش از موعد این اتفاق نیفتاد.

ممکن است برای انتخابات مجلس ثبت نام کنم

اما محمد هویدا، شهردار سابق شهرضا نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: دلیل استعفایم مشکلات خانوادگی بوده است و متن آن را در اختیار شورای اسلامی شهرضا قرار داده‌ام.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استعفای شما به دلیل ثبت نام در انتخابات مجلس صحت دارد، یا خیر افزود: در این راستا باید یادآور شوم که انسان جایزالخطاست و ممکن است اشتباه کند.

شهردار سابق شهرضا ادامه داد: در حال حاضر در مرخصی هستم و به فکر سِمتی دیگر نیستم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار