تابناک: امام جمعه اصفهان گفت:خلق این حماسه نه تنها گزینه های روی میز دشمن را برزمین ریخت بلکه گزینه های روی میز خود که همان لبیک به ندای رهبر،سی وهفتمین بهارآزادی،غیرت وایستادگی است رابه دشمن نشان داد.
کد خبر: ۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷ 13 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت خلق حماسه ۲۲ بهمن از سوی مردم استان اصفهان پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

دیروز میهن اسلامیمان حال و هوای دیگری داشت. درود و رحمت خدا بر شما باد که با حضور پر رنگ خود آغاز سی و هفتمین بهار آزادی را به حماسه ای بزرگ تبدیل و بد خواهان نظام اسلامی را مأیوس کردید.

در بخشی از این پیام آمده است: خلق این حماسه نه تنها گزینه های روی میز دشمن را بر زمین ریخت بلکه گزینه های روی میز خود که همان لبیک به ندای رهبر ، سی و هفتمین بهار آزادی ، غیرت و ایستادگی است را به دشمنان و تمام دنیا نشان داد.

وی در این پیام خاطر نشان کرده است: دشمنان نظام اسلامی همیشه از طریق زبان و رسانه اقدام به فرافکنی ، منفی بافی و تهدید می کنند و با ابزار تحریم ابراز وجود می کنند اما ملت فهیم و با بصیرت ایران اسلامی به صورت عملی با حضور حماسی خود و مشتهای گره کرده خود و با حلقوم و جان خود پیام خود و پیشتیبانی خود از نظام اسلامی را به دنیا مخابره می کنند.

امام جمعه اصفهان در پیام خود افزود: پس کور باد چشمانی که عظمت حضور میلیونی مردم خداجوی ایران را نمی بینند و دستان مسئولان نظام اسلامی را که لشکری متشکل از میلیونها انسان نجیب و شهید پرور پشتیبانی می کنند را خالی میپندارند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه این پیام آورده است: بی شک حرکت دیروز مردم که همراه با غیرت و مردانگی ، عشق و وفا ، آگاهی و شعور و عزت همراه بود حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه های سیاسی و دینی امام خمینی (ره) را درخشان تر از هر زمان دیگر کرد و موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شد.

وی در پایان این پیام خاطر نشان کرده است: خداوند بزرگ را به خاطر داشتن مردمی که برای اسلام و انقلاب و نظام آبرو می آفرینند شکر می کنیم و سربلندی همه مردم ایران و نظام اسلامی را خواستارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار