امام جمعه اصفهان:
تابناک: امام جمعه اصفهان گفت: در حال حاضر بالغ بر 700 مسجد در سطح استان اصفهان وجود دارد که هر یک از آنها می‌تواند سنگری مهم در راستای مقابله با تهاجمات دشمن باشد.
کد خبر: ۴۵۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 09 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و جمعه استان اصفهان ضمن اشاره به آغاز هفته تکریم و غبارروبی مساجد، اظهار کرد: روحانیون باید خود عامل به هر عملی باشند که خود به دیگران توصیه می‌کنند.

وی بیان کرد: جذب جوانان محله و تشویق برای حضور در مساجد یکی از مهم‌ترین وظایف ائمه جماعات مساجد است که جز با عمل و گفتار خوب محقق نمی‌شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اهالی و مسئولان مساجد باید در حفظ حرمت همسایه‌های مساجد اهتمام ورزند، چرا که متاسفانه برخی رفتارها چون آلودگی‌های صوتی نامتعارف سبب اذیت همسایه‌ها و اهالی و در بلندمدت منجر به کاهش حضور مردم در صفوف نماز جماعت می‌شود.

وی با بیان اینکه طلبه و امام جماعت بودن یکی از نعمت‌های خداوند است که شکر آن از سوی روحانیت باید به نحو احسن استفاده و از این تریبون به منظور ترویج و توسعه مفاهیم دینی انجام شود.

طباطبایی‌نژاد افزود: در حال حاضر بالغ بر 700 مسجد در سطح استان اصفهان وجود دارد که هر یک می‌تواند سنگری مهم در راستای مقابله با تهاجمات دشمن باشد.

وی یادآور شد: روحانیون باید در راستای تعمیق دین، توسعه و گسترش دیانت بیشتر گام بردارند و از فرصت بی‌بدیل تریبون امام جماعتی مساجد بهره ببرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار