در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد
تابناک: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری آئین جزء خوانی قرآن در جوار بارگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی نادعلی در مراسم "شب شعر مهدوی"، از برگزاری آئین جزء خوانی قرآن در جوار بارگاه حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال خبر داد و اظهار داشت: در ماه ضیافت الله هر روز بعد از ظهرها علاقمندان و همشهریان می‌توانند در کربلای ایران جزء خوانی قرآن را قرائت کنند.

وی، با تقدیر از حضور شاعران برجسته کشور و این دیار هنردوست و شاعر پیشه گفت: این سازمان با تغییر رویکرد خود درصدد برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای برای گروه‌های مختلف هنری و ادبی است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان مهدی، راه اندازی فرهنگسرای علم و ادب در کاشان را برای هنرمندان این خطه ضروری دانست و تصریح کرد: شعرا و ادبا می‌توانند به منظور برگزاری برنامه‌های ادبی و هنری، جشنواره‌ها و گردهمایی‌های خود، این محفل را به عنوان مکانی ویژه مد نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر قدمت تاریخی کاشان و همچنین دیار بزرگان، علما، فضلا، شعرا و اندیشمندان افزود: باید در راستای معرفی شهرستان کاشان محافل و مجالس ادبی و هنری بیشتری در مکان های علم و ادب برگزار شود.

نادعلی برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در سراهای محله و فرهنگسراهای این سازمان را با هدف شناسایی و معرفی هویت یک محله، شهر و منطقه دانست.

وی حفظ و صیانت از فرهنگ مهدویت، ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و مهدوی، انجام امور فرهنگی در حوزه مهدویت را از جمله اهداف این شب شعر عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شعر خوانی، اجرای موسیقی سنتی، تجلیل از شاعران برجسته کشور علیرضا قزوه، حسین اسرافیلی، عبدالجبار کاکایی و پرویز ایل بیگی از جمله برنامه های "شب شعر مهدوی" بود که در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد و فرهنگسرای علامه ملا محسن فیض کاشانی یکی از سه فرهنگسرای تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که بهمن ماه سال گذشته با رویکرد علم و ادب آغاز به کار کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار