بدنبال بحرانی که طی سالهای اخیر در بخش کشاورزی و صنعت در استان اصفهان شاهد بودیم امروز دیگر امیدی به این دو بخش برای درآمدزایی نیست ودیدگاه مسئولان به گردشگری تغییر کرد اما در حالی هدف گردشگری قرار گرفته است که مسیر آن هموار نشده است.
کد خبر: ۴۴۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 15 June 2017

 به گزارش تابناک، اصفهان به دلیل جاذبه های گردشگری که داشته است همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و اگر چه مسئولان در طی دوران گذشته توجه زیادی به این موضوع نداشتند امروزه امر گردشگری از اهداف متعالی مسئولان عالی رتبه اصفهان قرار گرفته است و با وجودی که در سخنرانی های مختلف به این امر تاکید می‌کنند اما هیچ اقدامی عملی از سوی متولیان بگیر تا دیگر مسئولان صورت نگرفته و حتی در دستور العمل های پیش روی نهادها قرار نگرفته است.

اصفهان با وجودی که همیشه مورد استقبال گردشگران زیادی بوده است اما مسئولان در هیچ زمانی زیر ساخت‌ها و شرایط مورد نیاز گردشگری را در اصفهان فراهم نساختند از ساده ترین شکل آن که سرویس‌های بهداشتی تمیز و مجهز در جای جای اصفهان است تا مهمانپذیری ها و هتل های شیک و مدرن برای گردشگران مشاهده نشده است.

از تاکسی ران هایی که آداب برخورد با گردشگران را بدانند تا کاسب کارانی که خود لیدر و راهنمای گردشگران باشند و با معاشرت گردشگران را به اصفهان جذب کنند.

 اصفهان فاصله زیادی با اصفهان پایتخت گردشگری ایران دارد هرچند ظرفیت وقابلیت آن را دارد اما متولیان کمتر قدمی را در این مسیر برداشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار