تابناک: در شرایطی که مهدی شریفی یکی از مهره‌های اصلی سپاهان در لیگ چهاردهم بوده در مقابل پدیده لیگ سیزدهم از تیم دهم جدول اخراج شده است.
کد خبر: ۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 11 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، هرچند که رقابت‌های لیگ چهاردهم فوتبال ایران کم کم به روزهای حساس خود در نیم فصل دوم نزدیک می‌شود و فقط یازده هفته تا پایان بازی‌ها باقی است اما هنوز هم خیلی از طرفداران فوتبال و به خصوص سپاهانی‌ها فراموش نکرده‌اند که سازمان لیگ فوتبال ایران چگونه در اقدامی عجیب و مصلحتی پیش از آغاز رقابت‌های امسال حق مهدی شریفی مهاجم جوان و گلزن سپاهان در لیگ سیزدهم را نداد و در عوض عنوان پدیده لیگ را به بازیکنی مثل محمد عباس‌زاده از پرسپولیس داد تا مصلحت‌اندیشی را تمام و کمال رعایت کند.

شریفی در بازی‌های فصل گذشته آنقدر خوب و تاثیرگذار برای تیمش بازی کرد که حتی با نظر مثبت کارلوس کی‌روش به تیم ملی هم دعوت شد و تا آستانه حضور در رقابت‌های جام جهانی هم پیش رفت ولی درست پیش از آغاز باز‌‌های لیگ امسال با تصمیم عجیب سازمان لیگ به عنوانی که حقش بود نرسید. البته در همان زمان هم انتقاداتی به این نوع انتخاب وارد شد که نشان می‌داد بسیاری از مردم علاقمند به فوتبال هم تشخیص داده‌اند که در این انتخاب حق و ناحق شده و تنها رنگ پیراهن‌ها بوده که در این داستان نقش داشته است.

ولی هنوز لیگ چهاردهم به پایان نرسیده که گذر زمان همه چیز را اثبات کرد و در شرایطی که مهدی شریفی در طی این ۱۹ هفته اخیر بازیکن فیکس و تاثیرگذار تیمش بوده است در مقابل بازیکنی مثل محمد عباس‌زاده که با عنوان پدیده وارد رقابت‌های امسال شد بعد از چند هفته نیمکت نشینی سرانجام توسط حمید درخشان از پرسپولیس اخراج شد تا بر خلاف تابستان خوشی که داشت زمستانی سخت را پشت سر گذاشته باشد.

نکته تاسف بار اینجاست که شریفی در تیم چهارم جدول و مدعی کسب عنوان قهرمانی تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان لیگ امسال شده و در مقابل عباس‌زاده از تیمی مثل پرسپولیس اخراج شده که این روزها وضعیت بسیار عجیب و غریبی دارد و با قرار گرفتن بر روی رتبه دهم جدول سقوطی کم سابقه را تجربه می‌کند.

از طرف دیگر در خط حمله قرمزها بازیکن آنچنان بزرگ و سرشناسی هم وجود ندارد که پدیده سابق لیگ را نیمکت‌نشین کرده باشد و چشم امید درخشان به بازیکنی مثل تادئو است اما در مقابل شریفی در رقابت با لوسیانو پریرا و محمدرضا خلعتبری کم نیاورده و همچنان جایگاه خودش را در ترکیب اصلی سپاهان حفظ کرده تا شاید این حسرت برای مدیران سازمان لیگ ایجاد شود که چرا بدون دوراندیشی و توجه به شایستگی‌ها عنوان پدیده لیگ را دو دستی تقدیم بازیکنی کردند که امروز در تیم دهم لیگ هم جایی ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار